Advies nodig!

Heey ik heb echt jullie advies nodig,
Een tijdje geleden had ik een stuk van mijn haar afgeknipt gewoon leuk!
Maar ik wist al zeker dat mijn ouders het niet goed zouden vinden, dus (heel dom) had ik het uit het raam gegooid en dacht ik dat het bij mijn buren in de tuin zou komen! Nu ging mijn vader dus vandaag de tuin doen… en je raad het al er lang een grote stuk haar en mijn vader ging meteen vragen; is dit van jou? En ik natuurlijk ontkennen! Ik voel me nu echt &$Y# want ik weet nu al dat ze er zo weer over gaan beginnen, mijn moeder is nu naar voetbal en mijn vader nog in de tuin bezig. Wat zouden jullie zeggen als ze er weer over beginnen? x

Hahahaha, gewoon volhouden dat het niet van jou is :stuck_out_tongue:
Kan toch overal vandaan gewaaid zijn ? (A)

Ze hebben toch gezien dan dat je haar korter is? Hoe kom je trouwens op het idee om zelf een stuk eraf te knippen, dat is echt weird.

Je bent raar

gewoon blijven ontkennen maar als je haar afknipt en het naar buiten gooit dan gaan alle haartjes dus uit elkaar :S het blijft toch niet in 1 plak zitten

en dan uit het raam te gooien

… waarom gooi je in godsnaam afgeknipt haar naar buiten?

je kan niet zien dat het korter is het is alleen aan de voorkant afgeknipt en daar heb ik altijd klipjes…

Hebben ze dan niet gezien dat het korter is? En heeft iemand in de straat niet toevallig dezelfde haarkleur? Je kunt ook kijken waar je vader t neer heeft gelegd en het snel weggooien…

wahaha dat is écht heeel raar ja :stuck_out_tongue:
omg
wat is er mis met de kapper?
Nou ja misschien dan toch maar gewoon vertellen? neem verantwoording voor je daden :stuck_out_tongue:

Wel goedkoop (A) Je had misschien beter beetje voor beetje uit het raam kunnen gooien, in plaats van een hele pluk :wink: Of sowieso niet in een keer knippen…

Apart geval :stuck_out_tongue:

Naja gewoon blijven ontkennen en als je het nog eens doet door de wc spoelen ofzo.

ja ontkennen idd?
of zeg dat 't van jou is, 't is toch jou haar 8D als jij 't zelf wilt afknippen moet je dat zelf weten toch?

en dan raakt de wc verstopt :wink:

Hahaha hoe kom je er op om je haar af te knippen en naar buiten te gooien? :relieved: Gewoon volhouden dat die niet van jou is (H) Al hebben ze je denk ik al lang door…

Rol het in wc papier en dan, blabla. Oke laatmaar geen goed advies idd xD
Wat dacht je van ; het gooien in een boterhamzakje en dan een keer in een prullenbak gooien op straat

Of verbranden, of … gewoon in je prullenbak gooien?

zeg dat het van een paard is die toevallig langsliep
en dan stop je het in de put

Ja man idd draai het in papier… en dan een zakje erom heen van de H&M ofzo. Of in de groencontainer en daar weer iets over heen gooien.
maar uit het raam lol? en waarom doe je zowiezo je harena afknippen