Advies nodig!

heejj,
Ik weet echt niet wat ik nu moet.
Ik vind namelijk al een tijdje een jongen leuk. Nu heb ik heb ‘‘perongeluk’’ toegevoegt met msn en gedaan alsof ik iemand anders was.
Maar ik heb een paar dage geleden gezegt dat ik hem heb toegevoegt omdat ik hem leuk vind. Maar ik durf niet te zeggen wie ik ben.
hij vraagt er de hele tijd naar en hij weet dat ik ook in de 5e zit en bij hem op school zit. Hij denkt dat k bij hem in de klas zit, maar dat is niet zo. Ik heb hem gevraagt wie hij beslist niet zou willen wie ik zou zijn en nu heeft hij mij niet genoemd maar wel mensen die eigenlijk even ‘sneu’ zijn in zijn ogen…
Maar toch vind ik hem zoo leuk.
Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Ik praat vet vaak met hem op msn de laatste tijd…
En hij vind me op msn wel leuk. Maar hij denkt dat ik zo’n ‘‘populair’’ figuur ben.
En als ik zeg wie ik ben, weet de hele school het. Dan heb ik echt geen leven meer :s

Nou, ik zou toch echt maar gewoon zeggen wie je bent hoor! Als je er te lang mee wacht kan het zijn dat’ie het ook stom vind dat je het niet hebt gezegd enzo.
Ik zou het zeggen en vragen of jullie een keer kunnen afspreken?
En wat maakt het nou uit of je populair bent of niet, als hij je leuk vind is dat om wie je bent en niet om of heel de school je kent of niet :wink:

jaa. weet ik wel… dat zeggen vet veel…
Maar ik weet gewoon cker dat ie me gewoon sneu vindt…
En dan is het makkelijk om te zeggen: zeg gewoon wie je bent. maar zo makkelijk is dat niet…:s

ik vind het best dom dat je je naam niet hebt gezegt.
-
als iemand dat bij mij deed dan zou ik denken ja zeg wie je bent of rot op ofzo xD

Ik zou zeggen wie je bent, anders maak je het jezelf alleen maar lastiger. Je kunt misschien ook uitleggen waarom je jezelf anders hebt voorgedaan: omdat je hem zo leuk vindt, enzovoorts. En morgen is het Valentijnsdag, dus dé dag om op te biechten dat je hem wel leuk vindt.

:flushed:

ik heb al gezegt dat ik um leuk vind…
maar hij weet dus niet wie ik ben.

heeft iemand nog andere oplossingen dan het tegen hem te zegge?

ik zou gewoon zeggen wie je bent,
anders vind ie het dalijk stom dat je het niet zei, en is je kans misschien wel verkeken.

ja okee, maar als ik het gelijk had gezegt, had ie me ook uitgelachen.
Hij zei zelf dat ie het vreselijk zo vinden als ik iemand zoals ‘die en die enzo’ zou zijn…
ik bedoel maar

En ik vind zo iemand nog leuk ook :no_good_woman:

Ik weet dat het heel moeilijk is om in dit geval je naam te zeggen, maar anders zal hij nooit weten wie je bent, en kom je ook niet echt ver :stuck_out_tongue:
Of hij komt er op een andere manier achter, ik denk dat hij dan eerder boos word, en als je t vertelt vind’ie t maybe alleen stom dat je t niet eerder zei

je moet morgen zeggen wie je bent. Als je het niet zegt dan gebeurt er nooit wat.

Ik had eerst hetzelfde! ofja inmiddels alweer bijna 2 jaar geleden :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik heb het hem uiteindelijk op msn verteld…
Toen wist de hele school het! Vet balen…
Het leukste ervan vind ik dat hij mij een paar maanden geleden, vroeg of ik hem eigelijk nog leuk vond… :stuck_out_tongue_winking_eye:
Nou vette pech heeft hij… sukkel
Als de hele school het te weten komt kan je het beter niet vertellen denk ik… Of miss moet je hem op de een of andere manier een keer in het echt spreken op school of met uitgaan? En dan kan je bijvoorbeeld vragen wie dat meisje was waar hij mee aan het praten was? hmm… nee sorry, ik weet echt niks nuttigs

x

eindelijk iemand die begrijpt dat ik het niet kan vertellen! :cold_sweat:

Als ik het wel zou doen… dan weet ik bijna cker dat de hele school het weet…:s

Maar ik heb hem net verwijdert van msn (en ik hoop dat ie me ook niet meer probeert te bellen)

En dan moet ik hem maar vergeten…

Hij belde me die avond dat ik het had gezegt nog op :stuck_out_tongue_winking_eye: pff… Echt dramatisch! Probeer gewoon in contact te komen met hem in ‘real life’ dan pas weet je wat hij echt van je vind :]

Liefs,

x
Hou me op de hoogte !

Zeg dat hy bijv om 3 uur ergens moet zyn. en als hy daar dan komt sta jij daar ahaha

Ja ik zou het niet nog langer geheim houden want zo kom je denk ik steeds dommer over??
Nja ik weet ook niet wat ik zou doen this beetje rare positie waar je nu in zit.
up

je moet je proberen over je angst te zetten, al lukt mij dat ook nooit

Ik denk dat je moet afwegen wat je belangrijker vind. Vind je hem zegmaar zóó leuk dat je het risico wel wilt nemen… Dan moet je het zeggen, anders kun je het beter niet doen.

Hij praat toch met je om je karakter zeg maar? Hij vind je leuk om wat je te zeggen hebt?

Zeg gewoon wie je bent en als hij je ddan opeens niet meer leuk vind; dan is die het niet waard.