Advies nodig

Hoi allemaal!
Ik zit te twijfelen over een reis naar Londen of Barcelona/Madrid.
Londen lijkt me heel erg leuk omdat het natuurlijk een wereldstad is, met bekende bezienswaardigheden, het enige wat me tegen staat is dat iedereen er al zo’n beetje komt en het dus niet echt speciaal is. Over Barcelona weet ik niet heel veel, maar hoor van veel mensen dat het een mooie stad en leuke reisbestemming is.
Waar zouden jullie voor gaan?
(Ik ben trouwens 18 jaar, misschien handig om te weten wat je me zou adviseren…)

Ik denk dat je het zelf al wel weet… Want je vindt Londen nu al minder.

Maar ik zou gaan voor barcelona.

Ehm, nee, je leest niet goed want ik zeg: Londen lijkt me HEEL ERG LEUK, het enige wat me tegenstaat… enz.
Daarom vraag ik om tips.
Alvast bedankt!
(Als je trouwens een advies geeft, geef ook even aan waarom!)

Ja 't lijkt je heel erg leuk, maar je noemt al nadelen.

Barcelona for sure.
Want ben zelf in Londen geweest en vond het vreselijk tegenvallen, 't was zo gewoon, weet ook niet waarom.

Oke, simpel gezegt.

Het zijn beide, hele mooie steden.
Londen zijn natuurlijk meer mensen heen geweest (Maar waarom zou dat jou tegen houden?) het is overigens wel wat fijner omdat iedereen Engels spreekt (Logisch xd).

Ik zou zelf voor Londen gekozen hebben. Puur omdat, je dan eens een stad zoals in de films heb gezien.
Maar Barcalona is ook een prachtige stad!

Als ik jou was. Zou ik 1. Je financiën 2. Meer onderzoeken over de steden. 3. Wat wil je doen in die steden

Als je die 3 anders even goed over gaat nadenken? Kom je denk ik al een stuk veder.

1. Klinkt dom maar geld = geen probleem
  2. Heb ik al gedaan :wink:
  3. Bezienswaardigheden bezoeken, shoppen, musea, gewoon een cultureel en gezellig reisje? :stuck_out_tongue:
    Toevoeging, ik spreek wel wat spaans dus dat is geen probleem. :slightly_smiling_face:

Maar voor mn gevoel spreekt londen me meer aan, maar ik wil ook wel eens graag mn spaans uitproberen :wink:

Als Londen je meer aanspreekt dan zou ik daarheen gaan,

Ik denk dat je dan Londen moet doen. Ondanks dat je graag je Espanjol wilt uitproberen haha.

Ik wil binnenkort ook naar London samen met mijn moeder, want over een tijdje ga ik naar Bali en dat is 24 uur vliegen. Ik heb nog nooit gevlogen dus wil eerst een kort reisje maken. Wat vinden jullie van London?

In Spanje is het nu misschien nog wel beter weer…

Barcelonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3

Ik ben in beiden geweest met school… 1 dagje london en paar dagen in barcelona. Ik vond barcelona leuker/mooier… <3

Ik persoonlijk zou naar Londen gaan. Dat is al een tijdje mijn droom, om daar te gaan winkelen!
Spanje zou ik leuker vinden om een weekje daar op vakantie te gaan, in plaats van Barcelona. Daar kan je alsnog je Spaans uitproberen :wink:

Weten jullie nog andere leuke steden in Europa?
(en geef nog steeds advies: londen/spanje)

Ga je in je eentje?

Dan zou ik naar Londen gaan omdat in Barcelona(Madrid weet ik niet) echt ontzettend veel vervelende en aanhankelijke mannetjes zitten. Dus als 18 jarig meisje in je eentje zit je daar niet zo goed denk ik.

Londennnn! Mijn favoriete stad! Je kan er echt heerlijk shoppen, overal makkelijk naar toe met de metro en het is gewoon een onwijs gezellige stad.

Londen is errug leuk!!! =)
Alleen barcelona lijkt mij iig leuker vanwege de warmte, andere cultuur (engelse cultuur ligt net iets dichter bij de onze) en onbekende taal. xd

Alsof Barcelona geen bekende stad is, maar oke.
I don’t know, ben bij allebei nog nooit geweest.