Advies nodig!

hee! ik heb een probleem, weet echt niet wat ik moet doen…
ong een maand geleden heb ik een jongen ontmoet tijdens uitgaan, dat gebeurde al op een vreemde manier (hij was heel druk, aandachttrekken, aantikken, zoen geven op mijn mond), op een of andere manier vond ik hem toch leuk genoeg om nog te vragen hoe hij heette (hij had zichzelf nooit voorgesteld) en uiteindelijk vroeg die of ik zijn nummer wou
Na anderhalve week facebook, sms, msn had ik met hem afgesproken… Ik had hem nog gevraagd naar die ene avond en hij noemde het allemaal een spelletje
Tijdje erna hadden we op msn erover gehad om nog een keer af te spreken en dat ik het dan zou moeten regelen, maar door miscommunicatie (hij had een smsje van mij niet gelezen/gezien/gekregen) is daar niks van gekomen… Ik had hem daarop aangesproken en hij zei dat hij het echt niet had gezien, maar hij had niet toen direct gevraagd zullen we nog afspreken…
probleem is dat ik hem nog een paar keer ben tegen gekomen tijdens uitgaan,
hij maakt nooit echt een praatje maar laat wel merken dat hij je gezien heeft. Verder spreek ik hem niet meer op msn of wat dan ook.
De laatste keer dat ik hem zag en had gesproken zei hij tegen een vriend dat we gedate hadden en ik hem had afgewezen (was ook tijdens/na uitgaan)
ik vind hem nog steeds leuk als ik hem zie maar tegelijkertijd irritant omdat hij tijdens uitgaan best druk is en veel met meisjes praat…
wat moet ik nou doen…

Misschien ‘speelt’ hij met je en doet hij alsof hij de sms(jes?) niet heeft ontvangen. En hij is altijd met andere meisjes bezig. Vind hij je dan serieus leuk?

ja klopt! ik had ook best boos tegen hem gezegd dat ik hem niet geloofde dat hij dat smsje niet had gekregen maar hij hield echt vol en zei een aantal keer '‘als ik wist wat er in stond had ik zeker gereageerd.’ hij zei toen ook dat ik er teveel overna dacht en lastig was
maar als ik hem tegenkom blijft hij altijd een beetje bij mij in de buurt staan met zijn vrienden, hij kijkt veel en loopt een beetje te kloten…
ik snap hem echt niet

dumpen?
er zijn jongens zat. ;$