Hey lady’s,
Ik zou echt niet weten waar ik moet beginnen
Laten we beginnen bij waarom ik dit Berichtje begonnen ben…
Ik zelf ben 16 jaar oud, heb een boek aan ervaringen achter de rug. Leuke, maar vooral minder leuke ervaringen. Ik heb mezelf moeten leren zelfstandig te worden, en alles stortte stukje bij beetje in. Al 2 weken thuis van school, waarom? Geen idee, lost it all i Guess. 2 jaar terug een meisje dat bij mijn familie hoorde verloren, vermoord. En nu sta ik hier, stapelgek op een jongen die mij kapot probeert te maken, althans zo lijkt het. Heb alles voor hem over, geef hem alles wat hij wilt, omdat het fijn voelt om dat gevoel van houden van te krijgen. Nu gaat het wat minder met hem, en ben ik zijn pispaaltje, grootste ruzie met hem gehad, via app natuurlijk. Toen was de muur mijn beste vriend, blauwe dikke knokkel eraan over gehad. Later met hem afgesproken om te praten, kreeg ik als uitleg dat het niet aan mij lag dat ik niet alles zo persoonlijk moest nemen maar hem gewoon even moest laten, hij wou zijn telefoon weg doen… heeft verder niks waar we contact mee kunnen hebben, hij wilt niet dat ik met de relatie stop, maar wel dat we elkaar niet meer zien en of spreken ? En nu heeft hij ondertussen alles verwijderd, status laatst gezien en profiel foto, maar de telefoon heeft ie nog wel…? Wat moet ik ervan denken, of wat moet ik ermee doen? …
Kusjes