Advies nodig

Hee allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik voel me al een hele lange tijd gewoon niet lekker, hele tijd gevoel alsof zo’n mega rot gevoel de hele dag overheerst. Dmv een paar dingen voel ik me daar ook zo door denk ik (oa het overlijden van mijn moeder 2 jaar geleden). Aangezien dit nu al 2 jaar zo gaat, en ik al een keer hulp heb gezocht maar toen niet verder ermee ben gegaan, wil ik nu een jaar erna opzich wel hulp krijgen, want als ik nu al aan morgen denk word ik al moe van de gedachte. Ik wou eerst de hulp niet accepteren die ik kreeg dus heb ik toen bij de diagnosetest ook niet eerlijke antwoorden gegeven. Daarna ging het een paar maand goed maar nu voel ik me precies weer zo klote als toen. Nu wil ik gewoon van dat gevoel afkomen en alles wat er bij zit. Mijn vader was er toen ook bij betrokken, maar dit keer wil ik liever niet dat hij er betrokken bij raakt. Hoe zorg ik dat ik dan toch hulp kan krijgen zonder dat hij er ook vanaf weet?

Je kan een afspraak maken bij de huisarts, die je kan misschien doorverwijzen naar een psycholoog. Een huisarts heeft geheimhoudingsplicht en hoeft dit dus niet aan de je vader door te geven.
Ik zou wel even kijken als je doorverwezen wordt, of je verzekering dit vergoedt. Anders komt je vader het zeer waarschijnlijk alsnog te weten.

Succes :sob::muscle: