Advies nodig (:

Heyy allemaal,

Sinds juni ken ik een jongen en we zien elkaar zo’n 1 a 2 keer in de week. Eerst was het gewoon vriendschap maar nu is het toch wel meer als dat. We hebben veel oogcontact en klieren heel vaak, stoeien enzo. Soms kijkt hij me ook gewoon een poosje aan, en dan kijk ik terug en krijg ik zo’n lieve glimlach. Nu gaan we binnenkort schaatsen (pas over minimaal 1.5 week want werken allebei op de zondag en niemand wil invallen) Gisteren was ik ook weer mee met mijn vader naar de club, waar hij ook was, want hij traint daar ook. Hij kwam aldoor bij me staan, en vroeg ook van hoe mijn vader dacht over ‘ons’. Dus ik zei van je bedoeld jij en ik? Toen zei die ja, en zei hij nog wat over de club er achter aan. Een vriendin van mij zei van geef hem gewoon een knuffel of kus, maar ik durfde niet, liepen ook af en toe vrienden langs ons. Nu denk ik echt alleen maar aan hem en appen we veel enz. Alleen weet niet zo goed wat ik nu moet. Misschien dat ik hem moet uitnodigen bij mij thuis ofzo? Zondags kun je bij ons schaatsen maar dat kan dus niet ivm werk. Ben al uit de friendzone, alleen zit nu in zo’n ik vind je leuk zone maar hoe moet ik dit aanpakken. Iemand advies hoe ik een stap verder ga? (:

Groetjess

Waar zie je hem 1 of twee keer in de week? Spreek je dan persoonlijk met hem af of zijn andere erbij? Anders zou ik voorstellen om een keertje te vragen om iets leuks te doen zodat jullie met z’n tweetjes zijn. Dan hebben jullie tenminste ruimte voor jullie zelf en dan voel je je misschien meer op je gemak om hem dan toch een zoen te geven en hem beter één op één te leren kennen.

Je gaat al schaatsen, verder kun je misschien een keer met hem naar de film? En dan hoop ik voor je dat er zo’n romantische scene is waarbij hij stiekem je hand pakt (; of bij jou of hem thuis film gaan kijken, ook leuk!

Ten eerste, lekker bezig!
En zo te horen vindt hij jou ook leuk, dus zal vanaf hem ook initiatief gaan komen.

Dus zorg dat jullie wat leuks gaan doen met z’n 2 (zoals dat schaatsen).
Misschien daarna gezellig nog thuis wat drinken (helemaal perfect als niemand nog thuis is).

Dan ben ik er van overtuigt dat jij krijgt wat je wilt. :bowing_man:

Gewoon doen! Nee heb je, Ja kun je krijgen!