Advies nodig

Ik had laatst al eerder een topic gemaakt over dat een jongen tegen m´n zus had gezegd om nog een keer te chillen met mij maar dat hij dan wel wilde dat zij erbij was. Hier had ik hem op aangesproken met ´Waarom vraag je mij erbij als je met (naam zus) wilt chillen?´ op school zei hij dat hij alleen zei dat ie dat cool vindt en dat ik niet moest denken dat hij niet met mij wilde chillen. Heb die dag in de avond ook nog gepraat met hem op whatsapp, en om een of andere reden vind ik het altijd heel fijn om met hem te praten. M´n zus had ´m vandaag geappt met: Ik moet huiswerk maken maar ben lui. Waarop hij zei: dat is niet het enige, je bent ook wat anders, lekker bijvoorbeeld. En dat soort dingen zegt ie wel vaker. Nu weet ik het echt niet meer, wilt ie nou wel alleen chillen met m´n zus? of argh ik weet het niet. Ik heb niet het gevoel alsof ik verliefd op hem ben ofzo, als jullie dat dachten. Maar vind ´t best kut dat ik niet gewoon vrienden kan zijn met jongens zonder dat ze ´t voor me zus doen. Heb dit namelijk met meerdere jongens uit m´n klas.

Hoe oud ben je als ik vragen mag ?

Dit. En daarnaast; gewoon zeggen dat hij je zus moet appen als hij met haar wat wil afspreken.

Ik zou me er lekker niet meer mee bemoeien. Als hij je zus wil, dan handelt 'ie dat ook maar lekker met haar af. Gewoon niet meer op reageren als hij daar weer eens over begint, of het gewoon zeggen.