Advies nodig

Hallo!

Even terzijde, ik zit normaal op Girlscene zonder account en ik heb even hulp nodig, vandaar dat ik maar even een account heb aangemaakt.

Nu is het dus zo dat ik elke morgen met de bus naar school ga. Ik zit een kwartiertje erin. Sinds vorige week zit er plotseling ook een jongen in, ongeveer mijn leeftijd. Vanaf het begin was hij wel aantrekkelijk, maar niet echt aandacht aan besteed. Sinds deze week dus… En dan vooral sinds woensdag, eergisteren dus. Hij zat schuins voor me en keek de hele tijd achter zich naar mij, recht in mijn ogen. En vandaag zat hij tegenover me met een stoel ertussen zeg maar. En weer keken we de hele tijd naar elkaar. En wanneer ik de bus uit moet blijft hij zitten. En dan loop ik naar het ander perron en dan rijdt de bus voorbij en dan kijkt hij heel opvallend en natuurlijk kijk ik terug.

Hij lijkt geïnteresseerd. En zelf ben ik ook geïnteresseerd. Alleen, hoe moet ik dit verder aanpakken? Ik heb hier absoluut geen ervaring mee. Ik durf niet bij hem te gaan zitten, want wat als hij toch niet geïnteresseerd is? Alhoewel ik het nog overweeg om bij hem te gaan zitten als hij in een 4zits zit.

Help me alsjeblieft! Heeft iemand van jullie advies? En wat denken jullie er van? Zou hij geïnteresseerd zijn? Laat het me weten!

Alvast bedankt! Xxx

EDIT: De tijd dringt want vanaf de 24ste begint mijn vakantie.

Begin gewoon met gedag zeggen. Als jullie bij elkaar in de buurt zitten kan je een keer een gesprek aanknopen, welke school hij zit, wat ie doet etc. Wel echt super lief!

Oeh, heel spannend! Je kunt beginnen met een glimlach - altijd een goed teken - en als je echt durft naast hem zitten. Als je hem dan ook nog durft aan te spreken kan het bijna niet meer stuk. Blijkbaar kijkt hij graag naar je, of hij heeft stalker-eigenschappen, dat kan ook. :wink:

^^ Ik denk dat ik maar eens met een glimlach ga beginnen en dan kijken hoe hij verder reageert. (:

Beginnen met een glimlach inderdaad! Dat breekt het ijs een beetje.