Advies nodig

Hoi lieve meiden,

Ik zou graag jullie advies bij het volgende willen:
Ik heb een jongen leren kennen via mijn studie, vanaf dag 1 dat we elkaar hebben leren kennen was er een klink (oa. veel oogcontact) en hij vroeg na een lang gesprek ook mijn nummer.

Na dat we elkaar bijna elke week in de bibliotheek zagen en uren met elkaar gepraat te hebben wist ik zeker dat hij mij leuk vond (dit heeft ongeveer 3 maanden geduurd) zijn gedrag etc. alles wees erop en andere merkte het zelf op. Wij zijn allebei niet heel erg initiatief nemend dus 2 weken geleden hebben we een date gehad.

Vorige week ging ik uit en hij is speciaal voor mij die avond ook gekomen, ik vroeg of ik een kusje mocht en hij zei dat hij geen goed vriendje voor mij zou zijn omdat hij niet veel tijd heeft vervolgens gaf hij me een kus om mijn wang en zei dat we beter vrienden konden blijven. Aan het eind van de avond heeft hij me toch gekust en zijn we vrij intiem geweest (knuffelen, elkaar vastpakken). Omdat ik erg verward was omdat zijn daad dus heel tegenstrijdig is heb ik hem een bericht gestuurd met dat ik gevoelens voor hem heb en of hij dat ook voelde. Hij antwoordde dat hij mij heel leuk vond maar dat hij vrienden wil blijven en dat ik knap en een top gezelschap ben maar dat hij tijd nodig heeft.

Wat vinden jullie? Is dit een bodemloze put, ik heb hele sterke gevoelens voor hem en ik probeer hem te negeren en wat bot te doen omdat hij me heeft gekwetst.

Wat zouden jullie in mij plaats doen?

xo

Nog als aanvulling: De dag na mijn whats app bericht stuurde hij een berichtje met de vraag of ik boos op hem was en dat hij hoopte dat ik hem nog steeds leuks vind

Tja als hij je echt leuk vond kan hij wel tijd vrijmaken. Ik zou als ik jou was niet te veel tijd en hoop in hem stoppen, als hij je echt leuk vindt moet hij gewoon tijd voor je vrij kunnen maken. Wacht even af wat hij doet misschien komt hij er op terug en wil hij toch zijn best gaam doen, ik acht de kans alleem miet hoog.

Hij hoopt dat jij hem nog steeds leuk vindt, maar hij wilt er verder niets mee doen en hij heeft tijd nodig? Nadat hij je wel heeft gezoend, terwijl hij dat eerst ook niet wilde? Ik denk dat hij maar beter eerst voor zichzelf op een rijtje moet zetten wat hij nou precies wilt. Ik zou niet te veel verwachten of hopen en een beetje op je eigen grenzen letten, voordat je dadelijk blijft wachten en hij nog steeds niet weet wat ie wilt.

Het is overduidelijke dat hij gemengde gevoelens heeft. Hij is wel wellicht verliefd op je, maar hij doet totaal geen moeite verder en zegt vrienden te willen blijven. Ik zou de hoop die je hebt naar beneden stellen en hij moet echt uitzoeken wat hij met zijn gevoelens moet. Verder kan je niks, behalve met hem praten erover.