advies nodig!

hooi iedereen,

ik ben nieuw, maar ik heb echt dringend advies nodig… q
nou het zit zo: ik heb een vriend en we zijn al iets verder gegaan dan zoenen… daar valt onder : shirt is uit geweest en in mijn geval mijn bh ook. maar ik wil ook een keer wat bij hem doen… alleen ik weet niet echt hoe ik moet beginnen… en wat als ik in zn broek ben gekomen? k heb dat nog nooit gedaan en hij is al best wel ervaren. dalijk doe ik het fout ofzo… tips hoe ik het beste kan beginnen en als k daar eenmaal ben wat ik moet doenn? alvast dankjewel ! :cold_sweat:

hee,
Ik heb ook net een relatie weer en durfde ook nooit wat bij een jongen te doen ook uit angst dat ik het verkeerd deed. Maar tijdens het zoenen moet je gewoon ze broek open doen en ja gewoon doen wat jij wilt. Het valt best mee hoe eng het is dus gewoon doen! En anders kun je hem vragen dat je niet goed weet hoe het moet en dat hij je even op weg helpt.
Succes :wink:

okee topp! dankjewel :kissing:

Doe gewoon wat goed voelt. Als je wat fout doet (wat me niet echt mogelijk lijkt in deze situatie) dan geeft hij dat wel aan. (:

Je kan er natuurlijk ook van te voren met hem over praten. Zo kan hij je een beetje helpen.

Gewoon mee gaan. Trekt hij je shirt uit? doe je hetzelfde bij hem. En op een gegeven moment kun je bijv onder het zoenen zijn broek losmaken en je gang gaan. Ik neem aan dat je vriend weet dat je nog niet zo ervaren bent? dan zou hij dat echt niet erg vinden! En echt fout zul je niet zo snel kunnen zitten hoor, geloof me :slightly_smiling_face:

haha okee fijn te horen, jaa ik vind het echt genant als het fout zou gaan :’) maar aangezien err weinig fout kan gaan maak ik me niet zo zorgen. jaa hij weet dat ik onervaren ben. hij vind het juist wel fijn volgens mij