Advies nodig

Heeey, ik hoop dat iemand me kan helpen (:

Ik heb iets dat ik kwijt wil en hoop dat jullie dus kunnen helpen ? (:

Ik leerde vroeger een jongen kennen, nu heb ik weer contact met hem en ik vond hem leuk en hij mij ook maar daar kwamen we later pas achter. Hij was met mij bezig we sparaken af en gaven elkaar kleine kusjes enzo. maar hij dacht dus dat ik hem niet zag staan, dus heeft hij tegelijkertijd met een ander meisje staan rommelen ! Ik was hier heel erg boos over en zei dat dan ook eerlijk, maar ik mis hem heel erg. Ik heb hem pas een bericht geschreven:
Heeey ik mis onze gesprekken, had t gevoel alles bij je kwijt te kunnen enzo, mjaa miss weer x app of skype ofzo ?

Hij schreef dus terug:
Ja ik ben een geweldig kind ik weet het, maar mn app doet t nog steeds niet dus ben op skype, dan spreken elkaar daar wel weer.

Wat denk je dat hij hiermee bedoelt? Ik mis hem echt heel erg en praat nu weer met hem, hij begint zelfs weer de gesprekken, maar zou hij zich gedwongen voelen ofzo?
of is er wel weer een kleine kans dat hij me leuk vindt?

Hoop dat iemand snel reageerd

xxxx

Ik denk dat als hij niet met je wilde praten, hij niet zou reageren.
Dan kan hij zijn tijd wel beter besteden lijkt me. Ik kan niet in zijn hoofd kijken dus heel zeker weet ik het natuurlijk niet.

Praat met hem hoe je je voelt :slightly_smiling_face:
Dan voel je je vast beter maar ik vind het wel dom dat hij met een ander heeft staan te rommelen want als hij je echt leuk vond zou hij dat echt niet doen.

Al mn vriendinnen zeggen je moet hem laten gaan, vergeet hem. Maar t erge is ik kan hem niet vergeten doordat hij wel eerlijk deed en ook zn schattige “imperfections” liet zien. Hierdoor kreeg ik echt het idee dat ik hem kon vertrouwen, ik heb er echt hele erge verdriet aan overgehouden.

en hoe zou ik het dan het beste kunnen vertellen? haha xx

Wow die klinkt humeurig! Ik zou snel wegrennen als ik jou was.

Dat is dus juist het probleem, dat lukt me juist niet. Hij zit wel op een andere school dus zou hem noet iedere dag zien ofzo. Maar hij woont wel vlakbij.

Geef hem nog een kans. Ik snap dat het moeilijk is om hem weer te vertrouwen maar je zal er altijd spijt van hebben als je het niet doet. Als je echt zoveel om hem geeft is het altijd het proberen waard. Praat er wel goed over met hem, je wil niet een herhaling van de vorige keer door onduidelijkheid. Goede communicatie is heel belangrijk!

Als hij echt geen interesse in je had, zou hij inderdaad niet reageren. Maar zijn reactie op jouw “nieuwe contact poging” vind ik een beetje raar. Weet niet of hij het als grapje bedoeld, maar dan nog! Jullie zijn uit elkaar gegroeid en je kunt het je dan niet meteen permenteren om zo’n grapje op zoiets “gevoeligs” ( het berichtje is niet zo zeer gevoelig maar het idee erachter wel :wink: ) te plaatsen.
Als ik jou was, zou ik op het advies van mn vriendinnen afgaan. We hebben allemaal wel eens jongens die in onze gedachtes blijven maar soms moet je ze gewoon laten gaan en dan denk je later: “Wat bezielde mij in god vredes naam?!”

Spreek uit ervaring maar elke ervaring is anders!
Hoop dat je er wat aan hebt :slightly_smiling_face:

xo.

Gewoon zorgen dat je een gesprek kan beginnen! Dat is de enige manier om erachter te komen wat hij denkt/voelt… Succes :slightly_smiling_face:

Dit mag in 't algemene topic!