advies nodig voor spijkerbroek

Hoi meiden,

Meestal shop ik onder het motto ‘hoe goedkoper, hoe beter’ want dan kon ik lekker veel kopen. Maar met alle spijkerbroeken die ik voor weinig geld heb gekocht heb ik een slechte ervaring. Toen besloot ik er eens een wat duurdere van de Mango te proberen, maar ook deze viel tegen. Mijn probleem is dat mijn vroeken na het wassen perfect zitten, maar na een halve dag helemaal los gaan zitten bij mijn knieen en billen.

Ik ben nu geld aan het sparen om binnenkort een lading mooie basics gaan inslaan, waaronder twee fatsoenlijke spijkerbroeken. Nu is mijn vraag aan jullie: Waar kan ik een fatsoenlijke en betaalbare (betaalbaar is voor mij max 70 euro) spijkerbroek vinden, naar welke materialen moet ik zoeken en welke moet ik vermijden? En heeft iemand goede ervaring met broeken van de Zara? Ik heb daar een mooie gezien maar ik durf het niet meer aan zonder het na te vragen haha.

Alvast bedankt!

Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Ik had er laatst een topic over geopent en er werd me aangeraden om een maatje kleiner te kopen.

Ik vind de jeggings van c&a echt hemels, ze blijven perfect zitten. De broeken daarintegen zijn vreselijk.
De broeken van G-star zijn ook super maar die kosten ook heel wat meer.

Ik lees nog even mee :slightly_smiling_face:

Het klinkt misschien gek, maar ik heb een hele goede ervaring met de spijkerbroeken van de primark.
Ik heb er nu al een paar, en het is veel betere kwaliteit dan ik dacht.
Maar dan moet je wel de ‘Super soft skinny (oid)’ nemen, want de coloured skinny gaat bij mij ook na een paar minuten lubberen. Voor de rest heb ik er geen verstand van, sorry.

Oja, ik heb zelf geen zara spijkerbroeken, maar als je echt een broek wil waar je lang mee kan doen, zou ik in de sale van g-star ofzo kijken, daar heb ik ook een mooie gevonden voor 60 euro!

Veel succes met zoeken!

Bershka koop ik ze meestal (: En Zara vind ik ook goed!

Ik ken het probleem ja, en heb geen idee wat je ertegen kan doen. Ik heb zelf altijd het idee dat ik een custom made broek moet hebben.

Ik denk dat het voor iedereen anders is maar ik koop mijn broeken gewoon bij de H&M, die vind ik het mooist zitten, H&M broeken zijn wel dunne stof vaak maar lubberen heb ik niet echt last van. Zara is wel betere kwaliteit denk ik maar die broeken zitten bij mij altijd voor geen meter…

Daar heb ik enkel alleen slechte ervaringen mee, blijkt dus toch afhankelijk te zijn van persoon tot persoon.

Ik vind de broeken van de Coolcat best een goede prijs kwaliteit hebben net als die van Urban Outfitters (stretch).

De broeken van Urban Outfitters zijn fijn ja, wel veel stretch maar ze gaan niet lubberen. Bij de ZARA gaan ze ook niet snel lubberen, alleen zijn ze bij mij wel na een half jaar versleten. En verder vind ik Levi’s ook heel fijn, maar die zijn alleen in de sale onder de 70 euro denk ik!

Ik heb hier laatst een jeans gekocht van Indian Rose in de outlet, misschien kan je daar even kijken? Zijn dus wel merkjeans maar goedkoper dan normaal http://dekkerfashion.nl/shop/jeans.html

Ik heb ook dat probleem, zelfs met dure broeken zoals van Abercrombie… Echt vervelend.

Dat heb ik ook altijd, echt vreselijk.
Heb nu wel één goede spijkerbroek van de Zara, maar verder lubberen al mijn broeken na een keer zitten al uit…

Misschien is het een tip om een ‘echt’ jeans merk zoals Levi’s eens te proberen.
Ik had voor €60 een hele fijne broek van de River Island, maar die kon ik na een half jaar dragen weggooien door de gaten/scheurne en kale stof. Voor de tijd die ik hem had was-ie fijn, maar hij was uiteindelijk achteraf gezien zeker die 60 euro niet waard voor mij. Ik heb hem daarna nog eens opnieuw gekocht, maar weer hetzelfde probleem |: die kan ik dus niet aanraden!

Topshop broeken vind ik echt super, geen slijtage en dergelijke, maar ik raad het niet aan om ze online te kopen… de maten kunnen nogal wat verschillen. De broek die ik heb van Monki is ook heel fijn trouwens, daar zou je naar kunnen kijken (winkels in Amsterdam en Utrecht).

^ Oh ja, Monki is ook fijn! Ook in Rotterdam trouwens :wink: