Advies nodig voor smalle heupen.....

Hallo meiden,

Ik weet niet precies waar ik dit neer moet zetten en hoe ik het moet noemen dus dit is het maar geworden.

Ik zit met het volgende. Ik heb een figuur van een omgekeerde driehoek/ een appel. Ik heb dus wat bredere schouders, in mijn geval wel een mooie taille. Maar nu komt het probleem, ik heb “love handles” maar dan weer geen heupen. Dus ipv rondingen rond mijn heupen heb ik juist als het ware hollingen. Weet niet precies hoe ik het moet noemen maar het valt naar binnen (net zoals met een taille).

Nu is mijn vraag heb jij dit ook of weet je hoe ik hier qua kleding het beste mee om kan gaan.
Ik draag al vaak jurkjes die daar los vallen zodat het niet opvalt. Maar soms heb ik ook gewoon lange T-shirts die je dan als jurkje draagt en dan vind ik het minder mooi staan.

Iemand tips voor mij?

Heb je misschien een foto van je lijf in zo’n shirt-jurkje (als je dat wilt dan)? Ik kan me er namelijk niet echt een beeld bij voorstellen

Oeh heb ik ook! Maar geen idee wat lovehandles precies zijn en ik heb wel een beetje heup. Maar ik wil wel meer heup :stuck_out_tongue: Mijn taille is superdun en brede schouders, dikker reet dus opzich is het wel in verhouding maar toch. Ik draag gewoon nauwzittende truitjes meestal, of truitjes die boven strakker zitten in het midden losser en dan op het einde weer een beetje aansluitend.
wow lekkere uitleg toch weer hier :’)

En anders truitjes waar je taille geaccentueerd wordt, zodat je meer zandloperfiguur overkomt.

Ik ken het probleem, heb er zelf jaren meegelopen, het is gewoon hoe je lichaam is gebouwd, zelf heb ik er 10x minder last van nu ik heel erg veel ben afgevallen, maar als je het minder wilt kunnen zien bij jurkjes etc. Dan moet je eens een keer naar de action gaan en zo’n corrigerend broekje kopen, tip: wel met pijpjes want bij die krijg je het beste resultaat :wink:

Ook kunnen wat hoger zittende boxers enzo wat verdoezelen, gezien het het vet is wat het er raar uit laat zien :wink:
Of ga afvallen, dit laatste is echter niet aan te raden gezien ik 45 kilo ben en het nu eindelijk niet meer heb =P

Het gaat niet om het weg halen van de lovehandles ofzo wat dat is juist de bovenkant van de heupen. Zal foto uploaden.

Ik kan me niet zo’n goed beeld vormen van wat je nu precies bedoeld. Maar als je je heupen wat wil verbergen is het misschien een idee de aandacht op je taille te focussen, dus jurkjes en shirts die strak bij je taille zitten en wijd uitlopen, of tailleriemen bijvoorbeeld?

misschien staat peplum wel mooi? dan heb je toch je taille maar zie die hollingen in je heupen niet

Sorry voor de grote foto :frowning_face:.

Maar goed zoals je ziet heb ik dus een kleine taille en dan lovehandles, maar die zijn niet “weg te halen” want dat ik de bovenkant van mijn heupen. Maar daarna valt het naar binnen :stuck_out_tongue:.

Hoop dat dit het duidelijker maakt, sorry voor de onduidelijkheid.

Iemand tips hiervoor?

Idd ik denk dat peplum wel mooi staat. Aan een bouw kun je niet echt iets veranderen voor zover ik weet.

Thanks, ja aan je bouw kan je idd helaas weinig doen. Stiekem hopen dat er toch nog wat vet op die stukken krijg. OF als ik kinderen heb gehad dat het dan anders uitziet maar goed dat is iets voor de verre toekomst :stuck_out_tongue:.

uitlopende rokjes die beginnen bij je taille?

Ik denk dat dit wel goed zou doen voor jouw figuur.

Wow,ik ben dus toch niet de enige! Dat taillerokje is inderdaad wel een goed idee.

Wilde ik ook gaan posten ja! Denk dat dit je goed zal staan :slightly_smiling_face:

Nee, maar wellicht met zo’n corrigerend ding kan je je heupen wel meer gelijk maken met dat ‘gat’ :wink:
Werkte bij mij heel goed, tot dat ik genoeg afviel en het uiteindelijk weg viel :slightly_smiling_face:

Dat heb ik ook, dat komt volgens mij gewoon omdat je dun gebouwd bent en dan heb je dat(en aankomen is geen optie meestal want het vet gaat op de verkeerde plekken zitten). Behalve dat soort jurkjes/rokjes als er al genoemd zijn echt geen idee, sorry.

Afgaande op de foto heeft ze een taille die bijna gelijk is aan haar heupen, dan kan ze beter jurkjes dragen die die om de taille niet te strak zitten.

Ik heb juist het omgekeerde, heb ik verhouding brede schouders en een te dunne taille (tussen de 60 en 65 cm) en smalle heupen. Ik koop vaak jurkjes maat M of L deze passen aan mijn schouders perfect, maar zitten dan rondom mij taille en heupen weer te wijd. Dan ga ik (noodgedwongen) maar de naden rondom de taille innemen. :cold_sweat:

In de taille en heupen heb ik maat S.

Trouwens ‘‘lovehandles’’ kun je wegtrainen of gewoon een kwestie van bewuster eten. ::slightly_smiling_face:

^ Volgens mij moet je wel echt trainen wil je je lovehandles weg krijgen. Als je bewuster gaat eten denk ik niet dat het veel zal doen. Dan val je eerder af bij je borsten, gezicht, benen enzovoort… ( Denk ik hoor =) )

Mocht je de love handles weg willen trainen: you can not spot reduce! Dan zou je alles moeten gaan trainen.

Een ander model onderbroek kan wonderen doen onder zo’n jurkje.

Taillerokje zou je goed staan en peplum ook! You should definitely try it! Kokerrok niks voor jou? Of van die high waisted broeken? :slightly_smiling_face:

Bedankt voor de tips.
Lovehandles wegtrainen zal wel iets helpen, en zo’n broekjes ook maar lossen het nog steeds niet op :stuck_out_tongue:.