Advies nodig van fashionista's

Hey chicks!

Ik ben vandaag een instagramaccount begonnen waar ik al mijn samengestelde outfits op plaats. De link is: @the.rebel.company

Of via internet: -

Hierop zal ik dagelijks één of meerdere outfits plaatsen die draagbaar zijn maar toch bijzonder/stijlvol. Ik ben dit account begonnen omdat ik veel complimenten kreeg over mijn kleren, maar ik wilde mijn privé-account niet openbaar maken voor de wijde wereld. Via dit account wil ik juist mijn ideeën verspreiden heel instagram!

Ik ga dus aan de slag met het maken van heel veel outfits om te kunnen posten.
Ik heb jullie hulp nodig!

1. Waarmee wil je een outfit zien? Stuur me de link van een kledingstuk in dit forum en ik zoek er een outfit bij, die vervolgens geplaatst wordt op @the.rebel.company

2. Volg mijn account op instagram. Het doel is natuurlijk een zo groot mogelijk publiek bereiken :slightly_smiling_face: Ik zal morgen terugvolgen, want voor vandaag heb ik de limiet bereikt voor het volgen van nieuwe mensen.

3. Tag me onder een foto van je (als je profiel openbaar is heeft dit zin) en ik maak een rebelcollage geïnspireerd op jouw outfit, maar dan wel met een eigen twist.

4. Laat hieronder weten wat je van mijn account vindt! Ik kan alle adviezen en/of tips gebruiken.

Liefs,
evie

Reclame is niet de bedoeling.
Je mag wel je instagram account in het instagram topic plaatsen, maar verder niet.

Oké, ik wilde niet per se reclame maken, maar ook advies vragen en jullie mening van m’n account :slightly_smiling_face:

En jullie kunnen hieronder een kledingstuk plaatsen waar ik dan een outfit mee maak. Dat is niet alleen reclame toch?

Waar kan ik het instagram topic vinden?

Zie ander topic