Advies nodig over jongens.

Hoi iedereen.
Ik zit met een probleem en ik heb dringend advies nodig of een luisterend oor. Mijn vriendinnen zeggen dat ik de enige ben die het antwoord weet, en geef ze eens ongelijk, maar het liefst heb ik gewoon een advies over hoe ik dit aan kan pakken. Dan kan ik er verder over nadenken.

Het zit zo, ik heb een vriend. Hij heet kevin. Maandag hebben we een half jaar! Hij is echt super lief en leuk en we hebben zo’n goede band! Maar het probleem is, dat ik gewoon niet verliefd meer op hem ben. Ik hou ontzettend veel van hem, maar soms twijfel ik of het wel genoeg is. Misschien hou ik meer van hem, als broer, of als een gewone vriend. De gedachte dat ik hem achter zou laten doet me veel pijn, maar er zijn wel degelijk momenten dat ik gewoon niet gelukkig ben met hem als vriendje.

En daar komt nog eens bij, dat ik een tijdje terug op een feest een hele leuke jongen heb ontmoet. Qua innerlijk passen wij veel meer bij elkaar, we houden van dezelfde muziek, we houden van zingen, pizza eten maakt onze dag weer goed:$ zulke dingen! Ik kon het zo goed met hem vinden.
Ik ben zo bang dat ik verliefd op die jongen word, terwijl ik nog van mijn huidige vriend hou. Die jongen heet trouwens Chris. En hij wil wel wat met me afspreken.

de gedachte dat ik Kevin moet achterlaten is echt vreselijk! We hebben een hele sterke band en ik vertrouw hem door dik en dun. Al heb ik het wel eens overwogen om het uit te maken. (en dat weet hij) Maar chris past gewoon perfect bij mij en ik denk de hele dag aan hem. krijg kriebels in mijn buik. *zucht* :slightly_smiling_face:

Is er iemand die me kan helpen? Want het laatste wat ik wil is Kevin kwetsen of iemand aan het lijntje houden! Dus ik moet snel wat doen.

Xjes!

Ik denk dat je al verliefd (aan het worden) bent op Chris.
Lastige situatie, maar wat wil je bereiken, wat heb je ervoor over?
Wil jij de rest van je leven doorbrengen met Kevin?
Of zie je daar liever vanaf?
Misschien helpt het als je een voor en tegenlijstje maakt, van beide jongens.
Het is zonde om het uit te maken misschien met Kevin, maar aan de andere kant, heb je pás 6 maanden… en als je niet meer van hem houdt… tja, dan moet je knopen doorhakken?!

Heel moeilijk, ik zou het ook niet weten. Ik snap je volkomen, maar jij zal zelf inderdaad de enige zijn die het antwoord weet.
Ik zou zeggen: spreek af met Chris and see where it takes you, MAAR je hebt nog een vriend, dus dan kan je dat niet echt maken (als er gevoelens bij komen kijken iig).

Of je gaat door met Chris en zie wat er van komt,

Of je ‘verbreekt’ het contact met hem en probeert het beste ervan te maken met je vriend… (maar je hóeft niet met hem te blijven, want het is geen straf)

Je mag me een note sturen, ik wil je graag helpen;)

Ik snap dat je je vriendje Kevin niet kwijt wilt, voor jou zou het natuurlijk ideaal zijn als jullie vrienden konden blijven. Maar misschien wil hij dat niet. Het is denk ik wel beter om Kevin niet aan het lijntje te houden. Als je niet écht verliefd meer op hem bent, en kriebels in je buik krijgt van een andere jongen, ben je ook niet echt eerlijk tegenover hem, want je hebt wel verkering met hem maar bent niet verliefd op hem. Ik zou hem eerlijk zeggen dat je niet verliefd meer bent, maar hem ook niet kwijt wil en heel graag vrienden wil blijven. En dan niet meteen iets nemen met Chris, maar even wachten, eerst vrienden worden bijvoorbeeld. Anders is het misschien te pijnlijk voor Kevin. Succes ik hoop echt dat je hier wat aan hebt! Maar uiteindelijk kun je het alleen maar zelf beslissen…

Ik heb al 5 jaar met mn vriend, en heb zeker ook lastige momenten meegemaakt. Ook ik heb het heel erg leuk gehad met een andere jongen toen ik net een jaar had met mijn vriend.

We hebben gewoon afgesproken (zonder dat mn vriend t wist, i know wrong), al was het van mijn kant volkomen vriendschappelijk.
Later kreeg ook hij een vriendin en sprak ik hem minder.
Nu heeft hij weer een andere vriendin (4 jaar later), maar spreek/zie ik hem af en toe, en ben ik ontzettend blij dat ik het niet heb uitgemaakt met mijn vriend voor hem… wat een doetje, haha!

Sterkte !!

Hm, i get your problem. Ik heb dat ook namelijk. Ik wens je veel succes ermee, want tips heb ik niet echt!

Idd, het zal eerst wel moeilijk zijn maar daar kom je wel overheen. Bij mijn ex had ik precies hetzelfde op het laatst had ik meer het gevoel dat hij gewoon een vriend was, ik heb er ook lang over nageacht en heb het toen toch uitgemaakt. In het begin voelde ik me wel erg kut, maar het is beter geloof me.

Jouw relatie met Kevin is geëvolueerd naar houden van in plaats van verliefdheid. Die verliefdheid mis je nu en dat voel je terugkomen bij die andere jongen, heb ik het juist?

Het zal toch wel jouw keuze zijn wat jij het liefst wil. Nog eens dat gevoel van verliefdheid kunnen ervaren, of verder gaan met de serieuze relatie die je nu hebt met je vriend.

geen idee wat je moet doen… maar je blijft sowieso niet voor altijd verliefd, verliefdheid hoort op een gegeven moment over te gaan in houden van… Misschien vind je die Chris nu wel leuk, maar dat kan over een paar weken ook weer over zijn… Naja, kan je niet echt helpen, succes iig!

spreek een x af met die chris.
en dan verder kijken.
maar je vind hem mischien nu alleen leuk,
maar later niet meer.
en kevin ken je al langer en je weet dat je van hem houd.
dus ik zou eigenlijk voor kevin gaan.

Als jij je goed en vertrouwd voelt bij Kevin, waarom zou je dat op het spel zetten voor iets totaal nieuws? Wat je nu hebt opgebouwt, moet je helemaal weer opnieuw doen. En op 't eerste gezicht lijkt Chris misschien leuker, maar hoeveel weet je eigenlijk over hem meer dan over je vriend?

Ja, Ik ken Chris nu al wel een tijdje, en voor zover ik het nu weet is hij qua innerlijk echt veel beter voor mij, want met Kevin heb ik ook de nodige ruzie’s. Maar ben het gewoon zo gewend bij Kevin te zijn en het voelt goed, maar het is niet goed als je in een relatie aan een ander denkt… ik moet er nog heeel goed over nadenken

Nu je het zegt, denk ik dat je wel gelijk hebt.
Nog steeds geen idee wat ik moet doen. Ik wil dat verliefde gevoel natuurlijk wel opnieuw beleven, want dat is zo fijn! maar met kevin is het zo vertrouwd en fijn. Tja, wat te doen, wat te doen.

ja op het moment kan ik wel janken als ik er alleen al aan denk dat het uit zou zijn. ik denk dat ik toch wel een keer met chris afspreek, gewoon om te kijken hoe het nou op dit moment voelt als ik bij hem ben. aangezien het een beetje “schommelt” voor beide jongens.