Hallo allemaal,
Ik vind al een paar maanden een jongen bij mij op school leuk. Eerst kende ik hem niet, maar na een maand of twee kwamen op de een of andere manier zijn vrienden bij mij en mijn vrienden in de pauze te staan. Ik begon hem steeds leuker te vinden, en nu ben ik echt verliefd. Hij wist na een tijdje wie ik was, omdat we elkaar zo vaak zagen.
We hadden vaak oogcontact. Hij vroeg een keer iets aan me (waar helaas geen gesprek uit kwam). Hij wenste me een keer fijn weekend. Op een dag was het zelfs zo erg dat hij zijn haar mooi had gedaan, en hij lachte heel lief naar me, en volgens mijn vriendinnen keek hij steeds naar me.
Maar na die dag lijk ik niet te bestaan voor hem. Bij zijn vrienden in de pauze deed hij ook alsof ik niet bestond. We hadden nog een paar keer oogcontact, maar ook dat ging weg. Ik snap er echt niets van. Ik kreeg er zo’n hoop van dat hij mij ook leuk vond. Ik vraag me nu echt af of ik iets fout heb gedaan ofzo.
Anyways. Hij staat nooit meer bij ons in de pauzes nu. We gaan wel over een tijdje met onze vrienden samen iets doen. We zitten nu ook in een groepsapp. Ik wil eigenlijk iets zeggen tegen hem. Dat ik hem leuk vind. Of hem uit vragen. Maar dat durf ik natuurlijk niet. Ik ben zelf heel verlegen. Ik wil ook zo graag dat gevoel terug krijgen dat hij mij leuk vind, die ene dag. Want ik weet zeker dat hij ook iets voelde toen. Weten jullie misschien wat ik kan doen om dat terug te krijgen? Zou ik het op geven?
Thankyouu