Advies nodig in 'relatie' crisis!

Help ik heb dringend jullie advies nodig!

Situatie:
jaar 'samen’met voetballer. Leren kennen op de manier met als doeleinde kortstondig sexueel contact. Het liep anders en begonnen elkaar erg leuk te vinden. Helaas is het bestaan van een voetballer ieder half jaar ( wegen transfer periodes) erg onzeker. Conclusie geen relatie aangezien ik mijn toekomst hier heb en niet wil opgeven en hij natuurlijk zijn voetbal niet. Nu een jaar verder gaan we met elkaar om alsof we een relatie hebben maar nog steeds nooit iets besproken. Soms een gesprek in de buurt van maar dan deden we allebei wat het beste was voor onze toekomst. NIKS SAMEN DUS! Maar toch iedere keer weer verder onder het mom van ‘we hebben het gewoon leuk’. Maand geleden kwam hij opeens met vragen als hoe zie jij de toekomst en wat wil je. Ik stoer als ik was duidelijk aangeven dat het prima zo is en we beide ( als hij straks weggaat naar een andere club) onze eigen weg gaan. Nu kan ik mezelf wel voor me kop slaan! Realistisch gezien weet ik dat met onze leeftijden ( 22 ) er geen toekomst in zit. Zeker aangezien we beide onze toekomst willen vasthouden.

Nu is de vraag…
Toch mijn gevoel uiten ( vertellen dat ik verliefd ben ) maar de onmogelijkheid van de situatie zie… Maar toch eerlijk wil zijn?

Niets zeggen en het zo laten? Misschien dat ik dan later spijt krijg dat ik het nooit heb geuit?

Graag advies, hij gaat namelijk dit weekend op vakantie!

Liefs

Ik zou het wel zeggen, want duidelijk vinden jullie elkaar wel leuk. Misschien is hij ook wel bang om toe te geven en anders ga je er denk ik spijt van krijgen. Succes meis!

Ik zou het toegeven en een goed gesprek overhebben. Dit lijkt me een situatie waar je niet langer in kan blijven. Of je moet helemaal voor elkaar gaan of ik zou afstand nemen…

ik zou der voor gaan, als je het niet doet zou je nooit weten of het echter wederzijds is en daar kun je spijt van krijgen. en als die je niet leuk vind dan weet je ook waar het op staat.

Dit is echt een situatie van: nu of nooit. Je moet nu eigenlijk een beslissing maken en met hem praten over wat jullie nou willen. Het is heel belangrijk dat jullie eruit komen want anders kan het heel erg lang duren voordat er wat gebeurd. Bedenk wat het beste en meest realistische is :wink: succes

Ik zou er voor gaan! Je kunt het altijd proberen, en als het niks wordt heb je in ieder geval je best gedaan.