Advies needed

Nou ik heb weer eens advies nodig heurr
Ik heb dus al ruim 2 maanden met iemand die ik daarvoor echt al iets van twee maanden leuk vond.
De eerste twee maanden leken we niet echt een stelletje en waren we dus ook niet zo close. De laatste vakantie gingen we dus zwemmen met wat vrienden, waaronder mijn beste vriendin en haar vriendje. Ik heb dus toen tegen haar gezegd van ja, ik wil wat closer worden met hem. Heeft zij dat tegen hem gezegd en voila, het leek wel op een dien blad te komen, hij ging de hele tijd zn arm om me heen slaan en we zijn ineens heel close geworden. We hebben elkaar ook iedere dag vd vakantie gezien. Op vrijdag hebben we ook voor het eerst gezoend.
Toen gingen we met diezelfde vrienden van zaterdag op zonder bij hem logeren voor halloween zegmaar. En toen heb ik gwn bij hem in bed geslapen omdat mijn luchtbed leeg was zegmaar.

Toen iedereen weg was bij het logeer partijtje bleef ik nog de hele middag bij hem zegmaar, maar ik was wat misselijk ofzo, idk precies waarom, en wauw hij de hele tijd zoenen. Maar ik was dus misselijk en wilde eigenlijk niet, ik heb dit niet tegen hem gezegt en heb het na 1 x gewoon geprobeerd te ontwijken.

Maar nu de laatste dagen ben ik anders naar hem gaan kijken, het lijkt alsof ik hem ineens niet meer leuk vind ofzo en wil ook niet echt meer heel veel zoenen. af en toe wil ik wel heel graag met hem knuffelen of zoenen, maar dan is hij er niet ofzo en dat duurt ook niet zo heel lang zegmaar.

Nu heeft die dus net op whatsapp gezegt (niet letterlijk maar wel duidelijk) dat hij meer wil zoenen…

ik ben nu dus bang dat ik hem niet meer leuk vind ofzo maar ik wil hem ook niet kwijt, omdat ik voor het eerst een vriendje heb en dat ik er best wel behoefde aan heb zegmaar… en we zitten ook in dezelfde vrienden groep enzo.
En eerst was ik echt stapel verliefd op hem enzoo

Ik ben ook net ongesteld geweest zegmaar, dus misschien dat me hoofd daarom een beetje raar doet ofzo…

Maar is dit tijdelijk?

Wat moet ik doen??

xx radeloos meisje

Ik zou geen verkering nemen om het verkering. Maar alleen als je echt van hem houdt. Dat je niet wilt zoenen is misschien omdat het nieuw is?

Als je hem nog echt leuk vind dan denk ik niet dat je zo snel zal gaan twijfelen aan je gevoelens…

okeee, tot deze conclusies was ik zelf denk ik ook wel gekomen, maar heeft iemand tips voor wat ik moet doen??

Word eerst even rustig, kijk het even aan en praat er over met je vriend