Advies make up?

Hallo Meiden,

Ik heb echt dringend advies over make up.
Ik vroeg me af of iemand mij kon vertellen hoe ik die donkere ringen onder mijn oog het beste kon verbergen?
Ook heb ik moeite de juiste foundation te zoeken, Ik heb namelijk een best bruine huid, maar het is niet licht bruin en ook niet donker bruin, maar net er tussen in. Ik vroeg me af welke foundation het best is aan te raden?
En wat een goeie bassis make up is voor dagelijks gebruik?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want het zit mij best dwars.

Groeten, AJ

Concealer met daarover heen foundation.
Als je geen goede foundation kan vinden kan je evt 2 foundations combineren.

Over die foundation weet ik het niet,
maaar.
die donkere kringen wel!
The Body Shop heeft zo’n zilveren stick dingetje, lightning touch ofzo?
zijn er in 2 kleuren,
en ze passen echt PRECIES bij je huidskleur.

ze zijn wel 13 euro, maar je doet er heeeel lang mee, en je krijgt meteen een frisse look!
haha,
noujaa,
succes!

concealer / highlighter

www.eyeko.com misschien?

voor die donkere kringen ( ik denk wallen ofzo) kan je een concealer kopen. zijn ze niet in jou kleur dan kan je een lichte en een donkere kopen en die op je vingers mengen en dan deppend aanbrengen. verder als je dus wallen hebt helpt het om er natter theezakjes op te leggen. als je ook vaak moe bent kan je ook wat eerder gaan slapen ( klinkt dom maar het helpt echt!!!) en als je foundation enz. wil gebruiken koop dan minerale foundation dat is beter voor je huid

Concealer. en voor foundation en primer kan je de zoekfunctie gebruiken

Hey
Mensen, Bedankt voor de reacties. Ik heb alleen 1 probleem jullie zeggen allemaal concealer maar ik heb er al 2 uitgeprobeerd van Maybeline en Essence. En beide helpen maar heel even en daarna is het weer uitgewerkt en zie je gewoon die donkere kringen.
En ik ben vaak ook moe maar ik slaap veel elke nacht 8.5 uur en over 2x 2 uurtjes. En ik heb geen ziekte ofzo , maar toch behoefte aan slaap.

^
Ja daar heb ik ook last van…
Ik heb een soort van “permanente wallen” zegmaar, ik slaap gewoon goed en ook met vakanties slaap ik echt uit maar die wallen blijven. :S
Soms ben ik dan ineens heel moe en dan ineens niet meer (ja t klinkt nogal raar).

voorje kringen een gelige concealer met reflecterende deeltjes Yves saint laurent heeft er een goede , alleen wel prijzig

je moet eigenlijk naar je kringen kijken of ze eerder blauwig of eerder groenig zijn. als ze eerder groenig zijn moet je een concealer zoeken met een gele ondertoon en als ze eerder blauwig zijn een met een roze ondertoon. dan word de kleur geneutraliseerd. als je het lang wilt laten zitten moet je eigenlijk: eerst je concealer, klein beetje foundation eroverheen (dat het zelfde kleur heeft als rest van je gezicht) en daarna met wat poeder afpoederen. zo blijft het bij mij echt tot savonds laat goed zitten!

ohja en om een goede kleur foundation te vinden: ga een keer zonder make up naar de kruidvat of de ici paris ofzo. probeer dan op je kaaklijn een paar foundations uit tot je een vind die matcht (wel goed uitsmeren).

echt een SUPERTIP is dat je moet kijken in verschillende soorten licht. in make up winkels is het licht vaak wat gedimd (dan zie je er mooier uit XD) maar daardoor zie je kleurverschillen minder duidelijk. je vraagt dus best of ze een spiegeltje hebben dat je het eens in “normaal daglicht” kan bekijken. als je dan nog geen verschil ziet kan je zeker zijn dat de foundation de juiste kleur heeft. zie je strepen dan laat je hem beter voor wat hij is.

ik hoop dat je hier wat aan hebt :wink: