Advies gevraagd

Hee!

Gister heb ik gezoend met een jongen waar ik al een tijdje mee had gedate (voor het eerst), en hij kon absoluut niet zoenen! Ik voelde helemaal geen klik eigenlijk…
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet, want het is wel een hartstikke leuke jongen. Zouden jullie dit gewoon nog een kans geven?

En ik was ook een beetje genant bezig want na die zoen, was ik een beetje in de war en ging ik allemaal dingen zeggen van, ik ben nog niet aan een relatie toe, want ik heb sinds mijn laatste relatie jongens een beetje afgezworen (ja dat zei ik :O) en ik wil het gewoon heel rustig aan doen en gewoon relaxed…
Is dit erg gestoord? :stuck_out_tongue: Ik ben meestal niet zo open en ik vraag me af of hij hier van geschrokken kan zijn?

Ik zou het wel nog eens kans geven als je die jongen echt leuk vind. Je kunt ja na een tijdje gewoon zeggen dat hij eens moet proberen anders te zoenen ?

En met dat wat je gezegd hebt mhh ik weet niet haha ik zou zelf wel schrikken als iemand dat tegen mij na een zoen zou zeggen.

Oh das niet zo slim om te zeggen haha, beetje lullig voor hem. Misschien kun je dr nog eens over beginnen en zeggen dat je het zoenen je een beetje overviel? Maar dat je het eigenlijk toch wel leuk vind om weer een nieuwe relatie aan te gaan?

Maar je moet het zelf weten, ik weet niet hoe belangrijk ‘goed kunnen zoenen’ voor jou is in een relatie?
Misschien kan hij wel heel lekker andere dingetjes, ik zou nooit een jongen afrekenen als die niet (goed) kan zoenen :slightly_smiling_face:

Zoenen kan een eerste keer altijd wat ongemakkelijk gaan, misschien was hij wel heeel zenuwachtig. Een vriendin van mij had dat ook de eerste keer na een aantal dates, hij kwam er aanlopen, wilde haar een kus op de mond geven, en het was gewoon bijna een kopstoot en gewoon vet hard :stuck_out_tongue: Ze schrok hier van, later bleek hij gewoon nerveus en ging het daarna altijd goed.

Ik zou het een kans geven… En als jij een paar keer de leiding neemt met zoenen, leert hij misschien vanzelf wel zo mee te doen.

dit komt mij echt heel bekend voor! ik heb ook ooit met een jongen gezoend, waar ik me totaal niet meer bij me op men gemak voelde. ze zeggen ook dat je heel veel uit een zoen kan afleiden. ik zei toen ook van allerlei dingen en ontweek heb weken lang. maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat jullie beiden heel zenuwachtig waren en het daarom niet top was. ik zou er eerst goed over na denken voor dat je een definitief besluit neemt. succes !!

hahah dat kan zo’n domper zijn als een jonge slecht blijkt te zoenen he. Ik heb wel eens mijn de liefde van mijn leven (toendertijd dan) meegemaakt dat we voor het eerst zoenden, en het was gewoon zo ontzettend slecht dat ik bijna moest lachen. De volgende dag smste hij en een vriendin mij tegelijk, en toen wilde ik tegen die vriendin zeggen dat hij zo slecht zoenden, en dat smste ik toen perongeluk naar hem…blunder!!
Maar to the point: Ik zou hem toch eens kans geven. Misschien was hij erg zenuwachtig, of moest hij wennen aan jouw manier van zoenen. Mijn date zoende de tweede keer al stukke beter…dus wellicht komt het nog goed met hem!

Eerste keer zoenen is vaak een beetje ongemakkelijk. De eerste zoen met mijn vriend was ook… awkward, maar nu is dat echt niet meer, haha. We hadden er wel over gepraat toen. :’)