advies gevraagd

Hoi allemaal,

Graag zou ik jullie advies willen voor mijn situatie. Wat zouden jullie doen.
Vorig jaar heb ik een jongen leren kennen die ik eigenlijk wel heel leuk vond. We spraken elkaar regelmatig op feestjes en bleven dan ook geregeld bij elkaar slapen. Ik voelde me dan ook altijd heel erg op mijn gemak bij hem. Maar verder hebben wij het nooit gehad over iets serieus ofzo.
Maar nu heb ik twijfels gekregen door verhalen die ik heb gehoord en ben een beetje afstand gaan nemen.
Ik heb hem dan nu ook bijna twee maanden niet echt meer gesproken op de manier hoe het altijd was, meer oppervlakkig. En voel me nu eigenlijk er wel heel erg kut over. Ik mis het wel heel erg.

Zouden jullie het zo laten, of zouden jullie weer contact zoeken?

Moeilijk te zeggen: wij weten niet wat er is gebeurd, maar blijkbaar zijn die ‘verhalen’ wel de moeite als je hebt besloten afstand van hem te nemen in de eerste plaats.
Als jij terug graag contact wil ondanks wat je over hem hebt gehoord (als die verhalen al kan vertrouwen) moet je dat gewoon doen.
Maar nogmaals, wij kennen het achtergrondverhaal niet.

Die verhalen gingen over andere meiden. Maar hoe betrouwbaar het is weet ik niet, daarom twijfel ik er ook zo over.

In de meeste gevallen zijn verhalen sowieso wel gedramatiseerd, maar ik kan me voorstellen dat het een afknapper is als je zulke dingen hoort over iemand die je leuk vindt.

Terug wat meer contact zoeken met hem betekent ook niet dat je direct een relatie met hem aangaat (bij manier van spreken), je kan altijd zien hoe het verder verloopt en dan eventueel terug wat meer afstand nemen.

Nee dat is zo ja. Bedankt voor je reactie!