Advies gevraagd !

Hallo meiden! Alvast sorry voor de komende spelfouten mijn iPad werkt niet helemaL goed meer en typt letters dubbel en er staat autocorrectie op!

Ik heb even jullie hulp nodig!
Ik heb een vriend wwe zijn bijna twee maanden samen en de relatie verloopt gewoon goed.
Maar nu is het dus zo: School wwas weer begonnen en we kregen het beiden wat drukker en hadden wwat minder tijd voor elkaar etc etc Maar steeds weer als ik hem op school tegen kom negeert hij mij gewoon keihard hij zegt ook niks en als ie wwat zegt is het ff snel, hij is een of twee keer in dee pauzes bij mij komen zitten maar verder ook niet meer. Als iemandover mij praat en me beledigd achter mijn rugom en ze zeggen dat tegen hem lacht hij vrolijk mee. En dan kom ik vervolgens thuis krijg ik een Appje met jaaaa WRM negeer je me enz en waarom ben je de laatste tijd zo prikkelbaar en ik praat niet over jou en ik lach niet over jou (terwijl anderen mensen blijven aangeven dat hij dit wwel doet) En dan later op whatsapp of als ik hem buiten school zzie Is het van Heyyyyyyy Schatje! En dan heb ik echt zoiets van rot nou maar op. Dan kan ie een lieverd zijn hoor maar op school ziet hij me niet staan en als hij met zijn vrienden is ook niet . Nou is het misschien ook wel zo dat ik misschien iets te snel beledigd ben. Maar alsnog ik vindt dit best wwel kwetsend en wweet niet wat ik nu moet doen! Iemand tips? Oh en ik hou echt heel van hem en hij zegt dat ook tegen mij maar ik zit hier echt mee hoor.

Praten met hem. Communicatie is vrij belangrijk in een relatie.

Dit vind ik wel raar. Je zou denken dat als alles goed zit hij juist trots is en ook leuk doet waar ze vrienden bij zijn. Dat hij niet elke pauze naar je toe komt vind ik niet raar, het zou kunnen dat hij op school gewoon met ze vrienden wilt zijn.

Waarom vraag je niet aan 'm waarom hij zo doet?

Ja in de pauze bedoel ik zeg maar r dat ie even langskomt om te vragen hoeft gaat want dat doe ik wwel bij hem altijd maar mij zoekt ie niet op ofzo maar oke ik zal wel gaan praten met hem :slightly_smiling_face:

Dankjewwel voor je reactie! Ik zal het proberen! Heb je een idee hoe ik hier misschien over zou kunnen beginnen?

onzin dat je misschien te snel beledigd bent, want als het jouw kwetst, moet er iets aan veranderen. Ik zou hem vragen om af te spreken op een rustige plek (bij een van jullie thuis bijvoorbeeld).
dan zou ik gewoon zeggen wat je dwars zit en als hij het echt meent dat hij van je houd is hij vast wel voor rede vatbaar en wil hij vast wel wat meer zijn best doen!

Dankjewel voor je reactie! Ik zal het zeker proberen dankjewel allemaal!! Xx