Advies gevraagd!

Hee meiden!

Ik zou graag advies willen.
Ik heb laatst een jongen leren kennen en ik vind hem leuk. Zo nu en dan praten we wat op de facebook chat, en heel soms zie ik hem live maar dat is altijd in een grote groep andere mensen.
Ik zou graag een volgende stap willen zetten, maar ik weet niet goed hoe. Als ik hem face to face zie dan heb ik nooit de kans hem alleen te spreken echt.

Wat zouden jullie doen??

Someoonee?? :slightly_smiling_face:

Er zijn al zo veel topics over dit onderwerp.

Maar dat betekent niet dat je er niet gewoon op kunt reageren. Geef gewoon antwoord op haar vraag of reageer helemaal niet.

Dus iedereen mag altijd maar reageren met: Er zijn al topics, etc etc. Maar als ik het eenmalig doe krijg ik het boetekleed? ;p Haha, oke.

Vraag gewoon via de chat of trek hem gewoon een keertje apart en vraag of hij wat met je wil gaan drinken. Problem solved.

Iedereen die dat zegt op een topic, wordt er negen van de tien keer op aangesproken. Je hoeft niet gelijk zo aanvallend te doen.

Oke einde discussie :wink: Vinden jullie dat niet een beetje raar om zo iets via de facebook chat te vragen? Ik wil ook niet wanhopig overkomen ofzo…

Nee. Waarom doet iedereen daar altijd zo moeilijk over? Gewoon doen.

Grow sum’ balls and just ask the boy.

Ik zou via feesjboek om zijn nummer vragen als je dat durft.