Advies gevraagd

Dus er is een jongen die ik ken en hij heet M., hij is eigenlijk de zoon van een vriendin van mijn mama. We ‘kennen’ elkaar al van sinds ik klein was, we waren vroeger wel bevriend toen we ienieminie kleine kindjes waren. Wel ben ik goed bevriend met zijn zus en kleine broer. Hij is btw 19 jaar en ik ben 17 (hij wordt 20 in oktober). Ik durf niet echt met hem te praten, maar ik zie hem ook niet vaak. De laatste keer was tijdens kerst. Mijn mama gaat elke woensdag en zondag naar hen als ik softballtraining en -match heb, en hij is daar ook telkens!

Ik vind hem echt leuk en heb jullie advies nodig!
(Ik durf hem ook niet toe te voegen op fb)

Als je hem gewoon op fb vraagt en je komt hem dan de volgende keer weer tegen dan heb je iets om over te praten. (blabla ik zag je op fb, leuke foto blabla)

Ja! Gewoon op Facebook toevoegen. Je kent hem toch? Hij accepteert je echt wel!
En je zal hem nog weleens zien als je een keer met je moeder meegaat of jullie families iets gemeenschappelijks gaan doen.

Niet bang zijn om een gesprek te starten. Oudere jongens zullen je echt niet negeren of wat dan ook.

Niet geschoten altijd mis! Dus voeg hem toe en ga een gesprekje met hem aan! wat kan er nu mis gaan?

Inderdaad gewoon toevoegen op Facebook en daar wat contact zoeken en kijken hoe dat verloopt! (:

Ik zeg doen;) Voor jou lijkt het misschien meer dan het is, maar als het is en blijft gewoon facebook. x

Johhh doen! Als jullie elkaar van vroeger kennen moet je hem gewoon toevoegen joh, wie weet wat voor gesprekken er uit komen.
Eigenlijk is het onwijs simpel nu! Je hebt de connecties en alles, wat wil je nog meer?

Wat heb je te verliezen? Als je de jongen al kent, kan je hem toch prima toevoegen? :slightly_smiling_face: