Advies gevraagd van festivalbezoeksters :)

Ik heb een probleempje…
Ik ga voor het eerst van m’n leven naar een festival: Rock Werchter, das geen probleem, maaarr…
Nu zag ik vandaag dat er op 9 juli een superleuke band in Nederland komt, die ik echt graag live wil zien.
Ik kan met al hun liedjes meeneurien en ik denk dat hun concerten wel echt kleine feestjes zijn. Ik zou alleen wel alleen moeten want ik ken verder niemand die ook van hun muziek houdt, maar ik woon wel weer heel erg dichtbij, dus de drempel is wat betreft echt niet hoog.

Nu vroeg ik me alleen af: hoe groot is de kans dat ik op 9 juli nog niet ben bijgekomen van Werchter? xD Ik kan me voorstellen dat je na zo’n 4,5 dag festival helemaal kapot bent, maar sommige mensen hebben daar helemaal geen last van gehad. Dus wat waren jullie ervaringen na meerdaagse festivals zoals Werchter? Denken jullie dat ‘t slim of juist dom is om een kaartje te kopen voor een concert nadat je dagenlang al continu bandjes hebt gehoord? :’)

Ik zou gewoon gaan. De laatste dag van Werchter je iets inhouden en dan kun je zo door, haha. Daarnaast krijg je wel weer energie van het optreden denk ik. Althans, dat heb ik.

Slotje, mag in dit topic! http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-officiele-festival-topic-222758.0.html