Advies gevraagd?;a

Ik heb anderhalf jaar geleden iets met een hele leuke jongen gehad, maar door twijfels omdat mijn vriendinnen hem niet mocht heb ik het uitgemaakt. Hier had ik naderhand hele erge spijt van.

Hij kreeg weer een andere vriendin en heeft daar een jaar iets mee gehad. Het ging uit en na een paar weken gingen we weer beetje flirten en hadden we iet afgesproken. We hadden toen een erg leuke middag. maar jammer genoeg aangezien we alle 2 heeel koppig zijn kregen we ruzie om niks omdat ik dacht dat hij mij gebruikte voor zn behoeftes maar hij werd kwaad omdat ik hem niet geloofde. Zo hebben we ruzie gekregen en is het niets meer geworden.

Hij kreeg een andere vriendin paar maanden later en we hadden weer weinig contact alleen praatte we af entoe nog wat over vroeger. Het is een paar weken geleden uit gegaan met zijn vriendin.

Nou zijn we allemaal weer aan het flirten. Ik weet dat ik een zwak voor hem heb en hij voor hem? maar laat ik me nou niet gewoon gebruiken of moet ik er gewoon voor gaan zodat het weer iets word?

en toch maar iets minder koppig zijn?;a

Ik denk dat jij een tijdelijke liefde bent en hij naar zijn (ex)vriendin verlangt…

ik zou er gewoon voor gaan! Maar als het deze keer mislukt het ook nooit meer doen, en hem dat ook goed duidelijk maken

succes

ik denk ook dat hij je gebruikt,omdat hij zo kwaad werd!
Volg je gevoel succes!

ik kan me wel voorstellen dat je dan boos word als iemand je niet gelooft opzich.
ik zou t toch gewoon nog us proberen
ik heb precies t zelfde met een jongen:P en die geef ik ook steeds weer een kans waarvan ik denk, waarom doe ik dit?

Ik weet dat ik een zwak voor hem heb en hij voor hem
~ moet my zijn.

ONT: Uemh, als je hem echt ziet zitten ervoor gaan :grin:

Als je er een goed gevoel bij hebt moet je er voor gaan!
Anders… Ehm… kweenie, je er over heen zetten.

Wel dat is nogal een redenering… :thinking:

hmm. ik vind dit wel lastig. nog een keer proberen, en als dat niet lukt, afkappen die hap, denk ik.
succes!

Ik weet gewoon,dat als iemand gek op je is,die persoon niet kwaad wil worden,omdat hij je te graag wil,pas in een later stadium,als je al echt iets hebt,ja dan worden ze wel kwaad,dan zie je de real person pas.

^Eum nee. Mensen worden kwaad als ze valselijk van iets beschuldigd worden, maar ook als ze zich willen verdedigen.
Dus het kan best dat hij kwaad is omdat ze hem valselijk beschuldigd, wat niet betekent dat hij haar gebruikt

ik ben het eens met brod

In zoverre ben ik het ook wel met je eens,natuurlijk niemand wil vals beschuldigd worden,maar aan de andere kant,waarom zou je daar kwaad om worden,ik denk toch dat hij wat geprobeerd heeft,waardoor ze dat gevoel kreeg,of dat moet niet zo zijn,maar ik heb dit zelf een keer meegemaakt,die persoon was ook nog gek op het andere meisje,en hij werd kwaad omdat ik niks wou,vandaar mijn beredenering,maar ik was er niet bij dus :stuck_out_tongue:,ik weet alleen dat als iemand niet meteen wat wil,ze echt voor je gaan,maar goed dat is mijn ervaring ook.Daarom zeg ik ook volg je eigen gevoel,waarom zou ze anders twijfelen,ze kent hem toch ook al langer?

ik denk dat ik der toch maar voor ga!
en mn eigen gevoel volg en niet luister naar wat al mn vrienden zeggen;a

dankjewel voor jullie reacties!:smiley:

Je eigen gevoel is altijd het beste,het kan ook jaloezie zijn,van je vrienden,of dat ze bang zijn dat je minder tijd voor ze hebt.
Veel geluk in ieder geval!

Je kan het proberen! Jij hebt toch met hem, en niet je vriendinnen? Gewoon ervoor gaan!

Probeer het gewoon (:
Je merkt het vanzelf.

Just try it !
als je het niet probeert , zul je het ook nooit te weten komen
en krijg je later misschien wel spijt :relieved:

Go for it.

Achja, je kan jezelf nu niet verwijten dat je het niet geprobeerd hebt :relieved: