advies geven

ik hoop dat dit topic is toegestaan.

voorbeelden:

je vriend(in) steelt.
mijn ouders zijn gescheiden,en wil vaker bij mijn vader/moeder logeren.
heb een irritante vriend/vriendin.
vriendin wil mijn crush aan een andere koppelen.
hij is verlegen
ik ben klein/groot
verliefd op een bezette jongen
mijn vriendin is veranderd

slaat een van deze dingen^ op jou,of heb je zelf iets.
plaats het hier en krijg en goed advies over.

Lief dat je dit wil doen, maar daar is dit hele forum voor. Als we dat allemaal in 1 topic gaan gooien wordt het a. een warboel en b. dan kunnen we het hele forum verder wel opdoeken. Je kunt beter in topics die al bestaan advies geven, als je dat zo graag wil doen.

Ik vind dit een lieve reactie, dat wilde ik even zeggen :stuck_out_tongue:

+1

Dankje, ze bedoelde het goed dus ik vond een haatreactie niet zo op z’n plaats :stuck_out_tongue:

Ja ik was zo aan 't lezen en dacht oh, daar zal wel weer zon sassy reactie op komen. Toen ik jouw reactie zag staan dacht ik echt goh, lief dit! :stuck_out_tongue:

Inderdaad viel mij ook al op (:

Op zich kunnen we het topic een kans geven! Ik vind het onwijs lief van topicstarter en gewoon al dat ze het topic heeft aangemaakt speciaal hiervoor vind ik geweldig. Misschien maakt dit topic de drempel lager voor meiden die eigenlijk advies over iets willen, maar niet goed weten waar ze daarvoor terecht kunnen.
Dus ik vind dat het topic moet blijven bestaan :slightly_smiling_face:

^daar heb je wel gelijk in maar dan zou een heel board niet meer nodig zijn.

Sowieso de ‘love’ problemen kunnen al bij liefde&boys maar problemen met je ouders/vrienden/vriendinnen/school kunnen hier prima, lijkt mij juist een goed idee en denk dat er minder haat/trol reacties komen daardoor

Klopt, door het hele forum worden er adviezen gegeven etc. maar er zijn ook heel veel meiden(vooral jonge meiden, nieuwe girlsceners) die graag iets kwijt willen en besluiten een topic aan te maken, omdat ze nergens hun eigen verhaal kwijt kunnen. Het topic ‘‘wat wil je nu echt even kwijt’’ en ‘‘lucht je hart’’ is er wel, maar daar wordt niet op iedere reactie ingegaan. Dus dan is het wel fijn als meiden weten dat er een algemeen topic is waar ze hun struggle kwijt kunnen en waar iemand bereid is naar te luisteren en eventueel te adviseren. Overigens denk ik dat er in dit topic zeker wel saamhorigheid kan ontstaan, doordat een persoon niet alleen van de topicstarter, maar ook van andere leden advies krijgt.

Ik vind het een leuk idee, en vooral erg lief aangeboden. Ik zou dan ook graag willen zien hoe zo’n topic zal verlopen :slightly_smiling_face:

Daar heb je wel een punt. Ik denk ook dat het wel zal lukken maar de mensen moeten wel gewoon hun eigen topic mogen openen en niet als ze een topic openen verwezen worden naar dit topic.

Daar ben ik inderdaad ook altijd een voorstander van! Iedereen mag topics openen. :slightly_smiling_face: