advies ex

Meiden, ik heb jullie advies nodig!

Het is nu 2.5 jaar uit met mijn ex, we waren 1 jaar samen. De reden dat het uit ging was dat ik lange tijd ziek ben geweest (hij maakte het uit). Ik heb ruim 2 jaar geen contact met hem gehad omdat hij me verwijderd had op alles van social media…
Afgelopen oud&nieuw kwam hij naar me toe om te vragen hoe het ging etc, maar ik hield dit een beetje af omdat ik over hem heen dacht te zijn. Sinds die avond heb ik weer gevoelens voor hem, en wil ik m zo graag weer terug…
Is het raar om hem een whatsapp te sturen uit het niets na 2 jaar? Ik ben zo bang voor een afwijzend antwoord/onduidelijk iets, it hurts like hell… In real life wat tegen hem zeggen zou perfect zijn, maar kom 'm eigenlijk nooit tegen. Hij woont wel in de zelfde stad.

Ik hoor graag jullie advies meiden!

Wat een nare streek dat hij het uit heeft gemaakt omdat je ziek was. Ik zou hem niet gelijk een liefdesverklaring sturen maar je kan altijd wel een gesprek beginnen en hem gewoon vragen hoe het nu is en wat hij tegenwoordig allemaal doet. Je ziet dan vanzelf aan zijn reactie of hij je gesprek waardeert of dat hij er niet van gediend is. Succes!

Waarom wil je weer een relatie met iemand die je liet stikken toen je hem juist het hardste nodig had?

Inderdaad dit. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie exact uit elkaar zijn gegaan, maar als hij je echt hierom heeft gedumpt dan vind ik dat wel even het nadenken waard. In dat geval verdien jij namelijk veel beter!

Dit. Waarom zou je weer met hem willen praten eigenlijk uberhaupt?