adrenaline-kick-topic

toen ik inTurkije aan de parachute hing kreeg ik n adrenalinekick :stuck_out_tongue:

Dus nu is de vraag, waar kregen jullie een ultieme adrenalinekick van? :slightly_smiling_face:

Optreden ^^

Nah, mijn leven is niet zo ‘kicken’.

Ik was afgelopen zaterdag naar een attractiepark in Engeland. En er was een achtbaan/attractie en je ging heel langzaam om hoog en opeens wordt je naar beneden gegooid nou die voelde ik wel in mijn buik.

ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een adrenalinekick heb gehad…

Achtbaan :smirk:

Dit. + Iets doen/zeggen wat niemand van je zou verwachten.

Uhmm… De laatste was volgens mij toen ik die bitch die mij altijd uitscheld keihard terug pakte, ze werd helemaal stil :grinning:

wij moesten een keer met onze dansgroep dansen voor iemand die in in chipz, die popgroep voor kinderen, heeft gezeten. En nog iemand anders, dans expert ofzo.
Dat voelde ik wel hihii,

Als er iets gebeurd en ik daar heel erg boos om wordt. Een keer was mijn broertje in elkaar geslagen en toen ben ik in mijn pyjama naar buiten gerend om de dader in elkaar te beuken, maar die was al gevlucht. Toen had ik echt een mega adrenaline kick, want ik kon super snel rennen.

Go nooms!

Als ik iets ontzettend engs zie, dus ergens heel erg van schrik krijg ik het ook een soort van. ;p

Haha ik schrik dan gewoon heel hard, maar daarna gaat m’n hart wel echt DOENK-DOENK-DOENK-DOENK haha (:

Mijn adrenaline-kick: Tijdens uitgaan met mensen op het gemeentehuis klimmen en daarna weg moeten rennen voor de politie.

Toen ik gratis tickets voor mijn twee favoriete festivals gewonnen heb, had ik wel eventjes een serieuze adrenalinestoot (: