Adobe Stock vraagje

Hoi meiden,

Voor mijn examen grafisch vormgeving wil ik graag twee (hooguit drie) foto’s aanschaffen van Adobe Stock. Nu kosten twee foto’s samen al 22,- en ik vind dit toch eigenlijk wel heel veel geld…

Er loopt nu een actie bij Adobe Stock waarbij je de eerste maand gratis kunt krijgen. Er staat:

Ontvang 10 gratis afbeeldingen om in de komende maand te gebruiken
Je krijgt de eerste maand terugbetaald wanneer je je registreert voor één jaar Adobe Stock (lidmaatschap voor 10 afbeeldingen per maand) voor € 29,99 per maand (plus toepasselijke belastingen)

Zonder risico annuleren binnen de eerste maand

Toen keek ik bij voorwaarden en bepalingen en toen stond er dit:

Aanbieding start op 5 oktober 2015 en loopt af op 31 mei 2016. Aanbieding is wereldwijd beschikbaar voor nieuwe abonnees met een Adobe Stock-jaarlidmaatschap voor 10 afbeeldingen per maand en nieuwe en bestaande Creative Cloud-abonnees die een Adobe Stock-jaarlidmaatschap voor 10 afbeeldingen per maand toevoegen. Ontvang een terugbetaling voor één maand voor Adobe Stock wanneer je een Adobe Stock-jaarlidmaatschap voor 10 afbeeldingen per maand neemt of toevoegt aan een nieuw of bestaand Creative Cloud-lidmaatschap via Stock.adobe.com of Adobe.com. Limiet: 1 geabonneerde klant. Lidmaatschap van 12 maanden vereist. Aan het einde van de looptijd van de aanbieding wordt je lidmaatschap automatisch gefactureerd tegen het standaardlidmaatschapstarief, tenzij je je lidmaatschap wijzigt of annuleert. Aanbieding niet beschikbaar voor OEM- en volumelicentieklanten.

Ik begrijp nu dus niet of ik me kan aanmelden voor dat abbonement en vervolgens annuleren, dus eigenlijk deze twee foto’s gratis krijg (wat me sterk lijkt). Of dat ik toch maar de foto’s los moet kopen.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is :cold_sweat:

up

Niemand? :’)

Ehm ik kan ook alleen maar lezen wat jij leest, maar ik denk dat je je niet kan aanmelden voor dat abonnement om het dan weer te annuleren. En sowieso zou je die foto’s eerst moeten kopen, om ze dan terugbetaald te krijgen. Volgens mij. :frowning_face:

Dankje voor je reactie. Ik moet dan inderdaad eerst mijn bankgegevens invullen, maar ik had gehoopt dat ik dat voorschot dan weer terug kreeg en kon annuleren. Ik denk dat ik maar gewoon de afbeeldingen los ga kopen.