Adobe photoshop cs5

Nou ik heb dus ene probleem met cs5. Ik heb hem gedownload en alles gedaan wat moet, alleen dan kom je bij het gedeelte waarbij je de serial moet invoeren. De serial doet het gewoon, heb ook al verschillende geprobeerd die het ook doen. Maar dan dan moet je inloggen, dat gaat allemaal goed alleen dan. Dan krijg ik dit berichtje:

http://img709.imageshack.us/img709/3078/cs5i.jpg

en ik heb het ook al opnieuw geprobeerd, maar ik kom maar niet verder als dit… iemand die me kan helpen?

^aha okee… ik had het al een keer eerder gedaan. maar heb geen idee meer hoe… hoe heb jij het gedaan als ik vragen mag?

is goed, alvast bedankt!

aah super dankje wel! ik zal het zo snel mogelijk uitproberen!

En anders een portable versie downloaden mocht dat niet lukken (heb je geen installatie voor nodig :slightly_smiling_face: )

Ik heb dezelfde manier gebruikt als 0bliviate en mijn photoshop werkt nog steeds prima.

oke, ik ben nu de manier van 0bliviate aan het proberen, maar is de portable versie niet veel sneller en gemakkelijker? anders doe ik dat gewoon gelijk haha.

AAAAAAAH eindelijk ik heb hem! heel erg bedankt jullie!

Goed zo :slightly_smiling_face:

Wat is een hostfile?

die instructies van 0bliviate werken trouwens ook met een trial-versie van de Adobe website zelf, die download veel sneller dan een torrent.
(tenminste dat is zo met de instructies voor Mac OSx)

Lol, lekker illegaal bezig jullie allemaal :stuck_out_tongue:

Ja, hallo.
Ik ben student grafische vormgeving en dat volledige Adobe pakket kost zo’n 2000-2500 euro.
Kan ik echt niet betalen als student, hoor. En ze brengen iedere 1-2 jaar ofzo ook nog een nieuwe versie uit, die je dan ook weer moet kopen om niet achter te blijven in je vaardigheden.
Als ik afgestudeerd heb en werk heb, koop ik het wel es een keer.
Adobe moet die illegale downloads maar gaan zien als investering in toekomstige kopers :wink:. We moeten het toch op de een of andere manier leren te gebruiken.

^ Dat weten we allemaal wel hoor :’) Maar dan zou je ook weten dat studentenpakketten gewoon voor 250 euro te koop zijn, helemaal niet 2000 euro. Daarnaast kun je CS5 voor een jaar huren voor 70 euro. Dus je overdrijft wel een beetje heel erg…

^ dat is per programma.
Ik heb de volledige Master collectie nodig, dat zijn er 19 programma’s in een bundel.
Studentenprijs daarvan is alsnog zo’n 1200 euro.

-

Wat heb je nodig dan van de Master dat niet in Design Premium zit? (280 euro)

After effects, Audition, Premier Pro, OnLocation, Story.
Flash en DreamWeaver weet ik zo niet of ie in design premium zit, maar die gebruiken we ook. En Bridge komt ook vaak wel van pas.
Wij gebruiken echt het hele pakket regelmatig.

@Ichdrasil: Je maakt mij niet wijs dat er voor jou als student grafische vormgeving niet iets geregeld is voor wat betreft de grafische pakketten. Misschien eens even goed navragen bij je studie? De getallen die je noemt zijn in ieder geval bullshit. Zelfs op de officiële site van Adobe kun je het masterpakket voor 600 euro krijgen als student. En bij instellingen zelf kun je dingen vaak nog goedkoper krijgen. En nog wat: studeren is nou eenmaal niet gratis. Ik heb ook elk jaar iets van 500 euro moeten neertellen voor mijn studieboeken.

waar maak je je druk om?