ik ben nu bezig met het downloaden van photoshop cs5. alleen ik weet nog niet echt hoe het werkt, weet iemand toevallig sites waarop staat hoe je (zoals ook veel bij modellen gebeurt etc.) gezichtbewerkingen kan doen enzo bij photoshop?
google: photoshop cs5 tutorials
Zoals bij modellen gebeurt leer je niet zo 1 2 3 met een tutorial. Daar gaat uren en uren precisie werk in zitten op pixel-niveau… Dus als je dat wilt doen als je net begint kun je je voorbereiden op teleurstelling.
ik mis mijn photoshop.
ik had een trial maar die is verlopen, en ik krijg er geen nieuwe op
Je kan misschien op google voor een torrent zoeken ervan. Moet je wel vuze ofzoiets hebben =D
…iemand ooit oplossing gevonden voor het niet geinstalleerd krijgen van CS5 na een verlopen trial versie?
Ja… voor het verlopen zorgen dat je hem gekraakt hebt…
…maar als die al verlopen is kun je het niet nog voorkomen…
Nee natuurlijk niet. Dan moet je het helemaal eraf halen en weer installeren en kraken.
Haha mijn vader heeft Photoshop CS5 voor me gedownload en gemaakt etc.
& Via youtube heb ik in korte tijd best veel geleerd. Maar dan moet je ook echt de tijd nemen om het te doen.
^^ het is natuurlijk ook net wat je wilt, zelf wil ik liever gewoon op ontdekkingstocht gaan en kijken wat ik met wat kan. Maar als je het beste en meeste leert van tutorials, dan moet je dat vooral doen!