Adidasbroeken, truien, vesten en meer!

NIEUWER DAN NIEUW: ADIDASVESTEN
Ik heb heel veel Adidasvesten omdat ik er heb gewerkt, maar ik draag ze eigenlijk amper. Ze zijn allemaal nog in hele goede staat, daarom is mijn richtprijs wat hoger dan bij mijn andere producten.

I: Groen (mannen)vest. Maat XS (Ik draag normaal vrouwen maat M/38, en een mannen XS past prima). Richtprijs ¤17,- inclusief.

II: Grijs (mannen)vest. Limited edition. Maat M (valt wel wat groter, past voor vrouwen met maat 40). Richtprijs ¤17,- inclusief

III: Donkerpaars (mannen)vest. Maat XS (past met vrouwenmaat 38/M). Richtprijs ¤17,- inclusief.

Nieuw in de verkoop! Richtprijs en omschrijving onder elk artikel. Verzendkosten voor eigen rekening, voor de koper dus!

Ik hoop dat jullie er wat moois tussen vinden.

<3 CrinkleYourNose

1. Paillettenblazer van Dept. Ooit gekocht voor Oud&Nieuw, 1 keer gedragen. Maat M. Richtprijs ¤8,- VERKOCHT

2. Zwart Adidasvest. (Mannen)Maat S. Ik ben zelf 1,80 dus zelfs vrouwenmaat 44 is te klein voor mij bij Adidas. Daarom draag ik Adidasvesten in mannenmaat S, deze passen perfect. Ongeveer 5 keer gedragen, ik ben niet zo’n zwartdrager. Richtprijs ¤8,-VERKOCHT

1. Gifgroen JunkDeluxe trui. Maat L, maar valt klein. Ik draag hem als M. Hij is vrij smal gesneden dus ook met een S valt hij niet heel groot. Richtprijs ¤7,-

1. Adidastrui. Maat S. 1 keer gedragen, maar toch niet helemaal mijn stijl. Richtprijs ¤8,-

1. Adidas houthakkersoverhemd. Maat S. Heel erg fijn voor in de zomer! Richtprijs ¤6,-

6. Beigedonkerblauw gestreept wijdvallend shirt. Maat L, maar door model te dragen door alle maten. Heel zacht katoen, gekocht in klein winkeltje in Australie. Merk is Sunny Girl. Richtprijs ¤4,- VERKOCHT

7. Witte tanktop met verenprint en ritsendetail op de mouwtjes. Maat M/L. Merk Version Feminin. Richtprijs ¤3,- VERKOCHT

8. Bruine trui met leren opzetstukjes op de ellebogen en een leren zakje aan de voorkant. Hele fijne trui, alleen draag ik eigenlijk nooit bruin. Zachte binnenkant, echt een trui die je niet meer uitdoet. Driekwartsmouwen. Maat M. Richtprijs ¤5,-VERKOCHT

1. Kanten oudroze jurkje. Doorzichtig, superleuk met een wit simpel jurkje eronder. Maat M. Merk H&M (het lipje is eruitgeknipt). Richtprijs ¤4,-

1. Adidas shirt met logo en vetertjes. Valt heel groot, is ook als jurkje te dragen. Heeft zakken aan de zijkant. Maat 36. Richtprijs ¤6,-

1. Adidas joggingsbroek. Vrouwenmaat 40. Zacht van binnen. Zwart, de drie strepen zijn van leer. Richtprijs ¤3,- (zit een klein gaatje op linkerpijp, vlak onder het logo)

12. Adidas joggingsbroek. Mannenmaat S. Model is slank gesneden dus kan prima door een vrouw gedragen worden. Pijpen zijn iets langer dan bij vrouwenmodel. Amper gedragen, want zwart is niet mijn kleur. Richtprijs ¤7,- VERKOCHT

Ben je geinteresseerd? Note me of laat hieronder iets achter!

<3 <3 <3 <3 <3 <3

ik wil graag het zwarte adidas vest van je overkopen !

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Ik note je even.

super leuk maar niet mijn maaat! :frowning_face:

Jammer!

nr 11, hoeveel zijn daar de verzendkosten van?

I love nr 1. alleen weet niet hem hoe te combineren :frowning_face:

Jammer dat de blazer maat M is, had XS of heel misschien S nodig. Maar succes!

Ik denk dat hij wel door de brievenbus past, dan zijn er geen verzendkosten. Als het niet past, zijn de kosten rond de ¤6,- volgens mij.

Same! SUCCES

Met oud en nieuw had ik hem aan met een zwarte broek en wit hemdje. Heel simpel, maar de blazer maakte het superleuk! Kan ook met een simpel jurkje in 1 kleur eronder!

Hoezo zijn er geen verzendkosten als t door de brievenbus past? Daar moet je toch ook postzegels op plakken
Je schrijft als eerste dat verzendkosten voor eigen rekening zijn, ik neem dus aan voor de koper?

Kan je een aanfoto maken van nummer 8?
En hoe groot, breed ben je? Dan kan ik beter inschatten hoe hij valt :slightly_smiling_face:

Ja, voor de koper inderdaad. En je hebt gelijk, ik was de postzegels even vergeten! Dom. Voor een pakketje dat door de brievenbus kan en onder de 3 kilo weegt, betaal je maximaal 3 euro.

Ik ben 1.80!

Up!

Upperdepup

Ik bedoelde de bruine trui met de leren opzetstukjes. Sorry!

Adidas houthakkers blouse, zou ik daar aanfoto van mogen zien? :slightly_smiling_face:

Geeft niet!