Adidas Superstars doen pijn?

Hey!
Ik heb ongeveer een week geleden Adidas Superstars gekocht in maat 38 en bij m’n rechtervoet zit de schoen echt perfect, maar bij m’n linkervoet drukt iets op m’n grote teen bij het lopen, waardoor het naderhand echt mega pijn gaat doen. Nou is m’n linkervoet wel ietsjes kleiner dan m’n rechtervoet, maar als ik er een zooltje in doe lijkt de pijn erger te worden. Iemand die ook zoiets heeft of iemand die toevallig weet of ik ze niet gewoon even moet inlopen?

Thanks! :slightly_smiling_face:

Up?

Zoals je hier vertelt lijkt het juist alsof je linkervoet groter is, wat raar! Erg vervelend voor je :frowning_face:

Snap dat het lastig is om de pijn te omschrijven, maar is 't echt van je schoen, of heb je misschien een ingegroeide teennagel oid?

Hmm zou niet mogen…Bij mij lopen die echt zalig, en een zooltje is toch meer voor als ze wat te groot zijn? (deed ik iig). Ik zou het ook niet echt weten

Wat je kan doen is om op dat punt wat zeer doet, even vochtig te maken met water en dan inlopen. Dan loop je ze net iets sneller in op dat punt . Ik gok zelf dat ze net iets te klein zijn…

En wat Sophie zegt, is vaak wel het geval, maar als een schoen te breed voor je is kan je ook te ver naar voren glijden terwijl de maat bijvoorbeeld goed is en oogt de schoen te klein