Adidas schoenen doen zeer.

Ik heb Adidas schoenen (ik zeg 't merk erbij voor het geval 't bij meerdere modellen zijn). Alleen de rand doet erg pijn bij het botje achter bij de hiel (het betreft de schoen met de hogere achterkant, en de rand is dunner dan bij andere Adidasjes). Ik kan ‘t niet goed uitleggen :’) Ik heb al hogere sokken aan, iemand enig idee wat ik verder nog kan doen? Want om nou de hele tijd een pleister te gebruiken :'D

Belabberde foto met de webcam :’) Aan de achterkant zit ook nog iets zilver, bij de rand :slightly_smiling_face:

Heb je niet gewoon te kleine schoenen?

De schoenen zitten voor de rest gewoon perfect. En ik heb het eigenlijk alleen met fietsen, omdat dan op een of andere manier de rand steeds tegen je hiel aandrukt.

Ik heb die schoenen ook gehad en bij mij zaten ze gewoon meteen perfect :grinning:
Zelfs de lekkerste schoenen waar ik ooit op heb gelopen volgens mij hahah.

Waar heb je ze gekocht? (Ik heb namelijk altijd nog getwijfeld om nog een paar schoenen van dat model te kopen, maar kon ze nergens meer vinden)

Marktplaats destijds. €13 inclusief verzending :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dit zou best kunnen. Liep vroeger echt altijd op adidasschoenen en toen ik een keer een maatje kleiner nam omdat mijn maat er niet meer was gingen die schoenen ook niet lekker zitten bij mijn hiel (en tenen)

Ik had met mijn all stars eerst ook dat het daar pijn deed… maar ondertussen niet meer.

Misschien gewoon inlopen?

Jammer :stuck_out_tongue: hahahaha. Toch bedankt voor het reageren

Het is net hoger dan je enkel, maar dan aan de achterkant haha!

Je kunt ook een paar pleisters op die plek in de schoen plakken waar het schuurt?

Ik denk dat je ze nog moet inlopen.

Maar ze zijn niet nieuw!?

Gewoon blarenpleistertje plakken!