Adidas kiezen

Hoi,
Ik heb adidas schoenen besteld alleen slip ik uit de hak. Ik heb 2 maten besteld en die zitten in principe allebei goed, alleen ik glij er bij allebei uit. Heeft iemand dit probleem ook? Wat kan ik hier het best aan doen?

Heb je al plakzooltjes geprobeerd? Die kun je kopen bij de schoenenwinkel. Die plak je erin zodat je voet er beter in blijft zitten.

Slip je er ook uit bij normale sokken?

Ja heb ze alleen geprobeerd met sokken!

Dan lijken ze me te groot…
Ik heb sinds een paar dagen ook Adidas en verschillende maten uit moeten proberen.
Nu heb ik de goede maat en met normale sokken zitten ze gewoon ‘vast’ aan mijn voeten.
Bij een panty of die lage gladde sneakersokken ‘wip’ ik ook omhoog, maar dat komt dan door de gladde stof.

Ik heb 39 en 40 besteld. En bij 39 voel ik bij t lopen de voorkant dus die zijn eigenlijk al te klein, dus nog een kleinere maat lijkt me niet verstandig…

Aii, lastig…
Een klein beetje omhoog wippen is best normaal bij een lage schoen, maar er echt uit slippen is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik zou niet weten wat je daar dan nog tegen kunt doen eerlijk gezegd.

Ik had hetzelfde probleem bij adidas (de superstars toevallig?). Ik heb bij de scapino twee paar inlegzooltjes gekocht en die op elkaar erin gelegd en nu lopen ze prima.

Ik had dat in het begin dat ze zo losjes zaten, heb dan een kleinere maat besteld en die liepen nog losjes maar al beter. Ik heb dan ook zooltjes gekocht. Ik denk dat dat gewoon normaal is dat ze ietsjes losser zijn, ik heb er nu 2 en bij die andere ben ik dat al zo gewend dat ik ook geen inlegzooltjes meer nodig heb.

Maar als je er echt uit schiet met je voet zou ik nog een maat kleiner proberen