ADHD en harddrugs

Heey meiden!
ik had/heb dus een vraag waarover ik niet veel op het internet kan vinden,
in iedergeval geen duidelijkheid.
Ik heb ADHD,
mijn vraag was, hoe gaan ADHD en harddrugs samen? Gewoon uit nieuwschierigheid,
het mij sterk afraden heeft geen zin want ik weet dat jullie dat gaan doen, dat hebben jullie ook goed!
Ik slik daarnaast ook medicijnen,
ik weet precies hoever ik kan gaan met alcohol en softdrugs, maar aangezien er in harddrugs veel chemische troep zit vraag ik t eerst en wil ik ALLES maar dan ook ALLES er over weten voor dat ik t uberhaupt overweeg…

Hierbij nog even, ik ben niet van plan het te doen,
tis gewoon vraag,

werkelijkwaar geen idee, nooit overna gedacht maar ik zou t ook wel willen weten - UP!

sorry, ik zal het niet weten.

Waarom wil je het eigenlijk weten als je het toch niet gaat gebruiken? Maar ik heb geen idee, ik heb zelf ook ADHD maar ik hoef het niet te weten aangezien ik het toch niet ga overwegen. :slightly_smiling_face:

Gwn, meerdere meiden hier willen het weten,
niet omdat ze het gaan doen, maar gewoon, als jouw vrienden je willen overtuigen kan jij altijd een reden geven waarom je het echt niet zou moeten doen…
of wel?

sorry, ik zou het eigenlijk niet weten!
ik ken iemand die er misschien wel wat van weet,
als zij het weet zal ik het even zeggen! :wink:

Als het zou is afgeraden waarom zou je het dan nog overwegen. :\

Bedankt!

en nee sommige mensen raden het af, maar sommige zeggen gelijk weer dat je er heel rustig van word, dus ik weet niet wat het nou is…

Iedereen reageert er anders op, maar ik denk niet dat het goed samen gaat.

Ze zeggen sowieso al dat ritallin en concerta als soft drugs word gebruikt onder de jongeren >_<

ik weet het ook niet, maar ben er ook wel benieuwd naar.
maar ik denk wel ook in verband met die medicijnen die je voor je ADHD slikt niet goed samen gaan met harddrugs, aangezien ik ook best wel veel medicijnen moet slikken ook ivm een ziekte maar denk niet dat dat echt positief gaat werken.

Haha ik heb zowel ritalin als concerta geslikt,
maar ik slik nu medicinet,

Uhm, 1 pil ritalin is voor een ‘normaal’ mensen zoiets als speed…

Vraag ik me eigenlijk ook wel af. hihi

denk dat medicijnen en drugs sowieso niet echt samen gaan.
drugs is sowieso kut.

Ik vind dat niet echt vergelijkbaar :’) Ja oke, het is onderzocht en weet ik het. Maar ik heb vaak speed gebruikt en ook een paar keer Ritalin en dan merk ik qua verschillen op dat Ritalin snel uitgewerkt is én je zit niet helemaal in zo’n hyperactief iets. Bij speed zit je er echt ‘in’ zeg maar, haha :stuck_out_tongue:

Mijn ex had adhd en gebruikte vaak harddrugs. Hij kon zich dan ook beter concentreren en ook hij kreeg er een enorme boost van. Alleen gebruikte hij geen medicijnen.
Ik vind sowieso dat als je medicijnen gebruikt, je hier uiterst voorzichtig mee moet doen wanneer je wilt gaan experimenteren met drugs. Sommige stoffen werken met elkaar en andere werken weer tegen elkaar. Dit kan gewoon leiden tot situaties die uit de hand lopen. Dus let goed op, doe meer research op internet!