Aders

Heee!
Als ik mijn bikinie broekje aan heb die je op mijn dijen heel goed me aders ik schaam me er voor ik kan ze wel weg laten lezeren maar dat durf ik nier wie kan me helpen??

Ik denk niet dat je daar iets aan kan doen?

Waar mensen zich druk om maken these days… Check eens foto’s van mensen met spataderen, dat zij dat laten weghalen okee, maar als je ze gewoon wat ziet, who cares.

…ben ik de enige die het raar vind dat mensen steeds meer zich ‘schamen’ voor dingen op hun lichamen die volkomen normaal zijn?

Ik denk niet dat je die mag weg laseren. Je bent geen oma met spataderen neem ik aan.

Omijngod, is het nationale achterlijke topics aanmaken dag ofzo!?

http://www.babybytes.nl/images200/47161275.jpg

Als je dit hebt, snap ik het als je ze laat weglaseren.

Pff…

@middle zo erg als op het plaatje heb ik het niet maar ik heb het wel en ik schaam me dan als ik met vrienden ga zwemmen wat ik nog niet heb gedaan ik vind het echt lelijk

dat heeft mijn moeder gedaan en dat doet achterlijk veel pijn.

zwemmen doe je toch onder water?
jeetje waar maak je je druk om, net alsof je vrienden perfect zijn.

Kan je niet zo’n apparaat kopen om dat weg te lezeren?

Volgens mij niet en als dat al kan zal het vast heel duur zijn en is het de vraag of het wel werkt.
Maar het zal vast wel meevallen bij jou, sowieso heeft iedereen dat wel en ik denk niet dat het een ander op zal vallen. :slightly_smiling_face:

Ik zal een foto maken :stuck_out_tongue:

Waar maak je je druk om? Je gezondheid is toch niet in gevaar of zo :S En alsof je elke dag gaat zwemmen, en alsof iedereen naar jouw benen kijkt :wink:

```html

Image and video hosting by TinyPic

plaatje opgezocht en heb het zo dus ongeveer
```

Dat^^^^ zijn geen aders dat zijn striemen/straie

Dat is gewoon striae, trekt over een aantal jaar weg. Kun je niets aan doen, bijna elk meisje heeft dat. Langer broekje kopen als je er echt mee zit?

Dat is striae, ik denk dat heel veel meisjes dat hebben, ik weet niks ertegen, maar misschien idd langere broekjes kopen?