Adem/Gesprek?

~ Stel…
Je gaat met je klas naar Parijs en je vriend gaat ook mee.
Superleuk natuurlijk, maar ik slaap dan bij hem.
Ik ben alleen beetje bang voor een slechte adem 's ochtends?
Hoe krijg je dit minder/grotendeels weg?
En hoe verloopt het bij elkaar slapen bij jullie altijd?

~ Dan nog een vraag…
Mijn vriend en ik praten niet geweldig veel… weinig gespreksstof.
Wat kan ik doen om meer te praten, want normaal gesproken kan ik gewoon bijna me mond niet houden met praten.
Misschien omdat we elkaar nog niet gewend zijn?
We zijn nu pas een weekje samen, maar hebben wel 1x seks gehad.
Aan verlegenheid kan het dus niet echt liggen lijkt me…
Wat kunnen we hier tegen doen?

Je tanden goed poetsen en spoelen voor je gaat slapen. En als je op staat kan je gewoon even nr de badkamer gaan en je mond spoelen.

Dat jullie niet veel praten, dat komt vanzelf als je langer samen bent. Dan bespreek je meer enzo. En vertel anders gewoon wat nutteloze dingen over school of vriendinnen ofzo.

wtf? 1 week samen en dan al seks? >_>

Antwoord op je eerste vraag: ik denk dat hij ook niet naar bloemetjes ruikt - figuurlijk natuurlijk, het lijkt me sowieso niet echt aantrekkelijk als een jongen naar bloemen ruikt, maar dat terzijde - als hij wakker wordt. Want niemand ziet/ruikt er op z’n geweldigst uit 's ochtends. Hij ook niet :wink:

En gespreksstof. Jullie vinden elkaar leuk, dus of jullie hebben interesses die overeenkomen of zijn juist elkaars tegenpolen.
Als je dezelfde interesses hebt kun je daar over praten, als je totaal verschillend bent hij over zijn interesses en jij over de jouwe.

Wat dat eerste betreft:
Heb ondervonden dat het al heel erg helpt om een glaasje water naast het bed te hebben en 's nachts als je wakker wordt (en 's ochtends dus ook) regelmatig even een slokje te nemen.

Iedereen heeft last van een niet zo frisse adem 's ochtends, dus hij ook :slightly_smiling_face:
En ja, jullie zijn nog maar een week samen dus zo goed zullen jullie elkaar nog niet kennen, denk ik? Gespreksstof komt er automatisch nog wel. En zeker als je naar Parijs gaat, heb je veel gespreksstof :slightly_smiling_face:

1. Leg een kauwgummetje naast je bed, of ga even uit bed, en poets je tanden.

2. Over je hobby’s, gevoelens, vriendinnen, parijs ect. You name it!!

Als je na één week al geen gespreksstof meer hebt…

[i]
Ja gewoon goed poetsen en flossen voordat je gaat slapen, gebruik een tongschraper ofzo? Ik denk niet dat hij het erg zou vinden als je 's morgens een slechte adem zou hebben. Dat heeft hij toch ook? En je kunt als je opstaat toch gelijk even je tanden gaan poetsen.

Bij ons verloopt het eigk altijd goed qua slapen, hij moet er maar mee leven dat mijn adem 's morgens niet altijd lekker ruikt. Hij vind het ook totaal niet erg dus (:

Ik weet niet wat je kunt doen om meer te praten… Maar je zegt dat je normaal je mond bijna niet kunt houden, waarom bij hem dan wel? Je kunt hem toch ook gewoon alles vertellen of niet? Nouja bij deze vraag kan ik je niet echt goed helpen, ik weet alleen dat jongens het niet leuk vinden als je tegen anderen wel dingen verteld en tegen hem niet.

In ieder geval veel plezier :grinning:[/i]

Ik zou trouwens geen kauwgom gebruiken, want dat zorgt er niet voor dat je slechte adem verdwijnt (:

Als je een slechte adem hebt:
Tanden sowieso poetsen en een tongschraper kopen en je tong schrapen (alle bacteriën op je tong zorgen er voor dat je een slechte adem hebt). Als je geen tongschraper hebt dan kan je ook met je tandenborstel je tong goed schrobben!!

http://www.deseringen.nl/images/ivorenkruis/tongschraper.jpg

Al de rest: kauwgum, muntjes,… is allemaal maar tijdelijk

en dan ook geen gespreksstof hebben…

Mag ik het schokkend vinden dat jullie 1 week verkering hebben, nu al niet weten waar jullie het over moeten hebben maar dan al wel seks gaan hebben?
Volgens mij is dat echt een totaal verkeerde volgorde.

Mja, het is gebeurd, dat kan ze nu nog moeilijk terugdraaien.

Tongschraper is een grote aanrader, 2x per dag, 's ochtends en voor je gaat slapen. Glas water ook…

Waar je moet over praten? Misschien moet je eens beginnen met wat meer serieuze gesprekken te hebben, ik heb zo het gevoel dat je hem nog niet zo goed kent. Vraag hoe het bij hem in zijn familie zit, van die dingen.