Adele

Ik had de nieuwe cd aan me pa gegeven voor ze verjaardag. Maar ik had eerder het idee dat ik naar 1 ontzettend lang nummer zat te luisteren… Ik vond alles een beetje op elkaar lijken,erg hetzelfde. Ik vind haar stem erg goed maar moet het niet te vaak of te lang horen.

Niet iedereen kijkt MTV/TMF (;

Anyway, ik vind haar wel ok. Het nummer Hometown Glory vind ik echt ontzettend mooi, en Daydreamer ook. Maar verder vind ik het wel meevallen. Haar nieuwste nummer vind ik een beetje weird…

Hele goede zangeres en een erg mooie vrouw!

Rolling in the deep is echt een geweldig nummer
Ze is echt goed

zij is nou egt een lekkere puur natuur zangeres zonder al die rare clips en kleding en soundeffects

Adele is voor mij vakantiegevoel. (we draaien haar cd altijd in de auto op vakantie)
En ze is echt gewoon geweldig! Ik draai haar nieuwe cd ook echt vaak :slightly_smiling_face:

Ik ben super FAN VAN HAAR! Rolling in the deep heb ik zeker al 100 x gedraaid:ja:

Ze is ook mooi
I love her hair!

Ik ben super FAN VAN HAAR! Rolling in the deep heb ik zeker al 100 x gedraaid:ja:

Ze is ook mooi
I love her hair!

Je hoeft ook geen mtv/tmf te kijken om het te weten, er is ook nog zoiets als radio, internet, muziek in de kroeg, muziek in het winkelcentrum etc.

Ik vind het zo fijn dat er eindelijk iemand bekend is geworden puur om haar stem, en niet om haar uiterlijk/shows/kleding. Verder moet ik er niet te vaak naar luisteren. Al haar liedjes beschrijven namelijk mijn situatie, en dan ga ik alleen maar huilen. Hihi. :’)

Ik wist niet dat iedereen zo’n fan van haar was haha. Ik vind der ook écht goed (:

Ik vindt haar écht goed :slightly_smiling_face:
Ben geen fan, maar wát een stem heeft ze!!

Waarom zou ik? Ik ken haar toch niet? Omg man.

Ja wat?

Ik kijk wel MTV/TMF en ja ik heb haar stem wel ooit ergens langs zien gaan… op de radio maar toen ging ik naar een zender … vind haar stem niet mooi.

Ik ben zoiets als verslaafd aan haar :3 wij hebben alle twee de originele albums :grinning:.

? Maar je kende haar toch niet? Hoe weet je dan dat die stem van haar was xD

Adele is echt zo goed! :relieved:
gewoon puur, alleen om haar stem, en niet hoe ze d’r uit ziet.

écht geweldige zangeres, en een super mooie vrouw ook

Weet je hoe dat komt ? Ik ben ff naar www.youtube.com gegaan , typte in wat die meisje zei paar reactie´s hierboven… - Rolling in the deep , Adele. En toen herkende ik die stem!