Adele

Ja, ik ging zo zoeken en ik kon nergens een Adele-topic vinden, terwijl ze echt een geweldige zangeres is. Bovendien heeft ze net een nieuwe cd uit ‘21’. Haar tweede cd, de eerste is ‘19’. Dus brandt los. c:

ja, ik ben adele verslaafd :"D

Omg. Ik hou van Adele! Zij kan zoooo goed zingen! En dan echt goed, niet zoals die lelijke Kesha, Lady Gaga (die gaat af en toe nog wel) en Rihanna en al die shizzle…

En die cd wil ik hebben!!! Ik heb hem in een cd winkel bij ons gezien voor 13,99 geloof ik!

Echt een geweldige zangeres.

ADELE ADELE! <3
ze is zo geweldig dikke vette goede zangeres (:

ik zit net naar Rolling in the Deep te luisteren!
ik vind Adele echt een geweldige zangeres, en ook als persoon heel erg leuk! c:

Ik vind Adele niet alleen een geweldige zangers, ook een fantastische vrouw. Een geweldige stem, en ze ziet er altijd stylish uit. En dat zonder size 0 (daarmee kunnen alle cliche’s meteen van tafel worden geveegd!). Een simpele dress, mooie make-up, geweldig kapsel en fantastische schoenen (die Loubou’s die ze aanhad tijdens de finale van The Voice of Holland waren geweldig).
En wat een optreden kan zij geven! Ze heeft geen danseressen of kleding like Lady Gaga of Kesha nodig: een geweldig optreden geeft ze toch wel.

Mee eens, Adele is echt een geweldige zangeres.

ben ik de enige die haar niks vind ? ;p

Mijn ouders zijn ook helemaal gek van haar ik vind haar ook steengoed :stuck_out_tongue:

Adele is echt bizár goed.

Dat is nog eens goede zangeres!

love her x]

ben het helemaal met je eens, echt een natural beauty

Ik vind haar maar niks.

Ga je schamen. Heel diep.

Chasing Pavements? Cold Shoulder? Haar cover van Make You Feel My Love? Rolling In The Deep?

She’s amazing!

ze is zo goed, haar cd staat bij mij elke dag wel op

uh, hallo?!?!