Adden op facebook of niet? Advies nodig!

(Heb dit ookal gepost in het ‘vindt ie me leuk’-topic, maar wil even wat meer antwoorden :slightly_smiling_face: )

Ik ben net terug van een weekje vakantie, en onze buren in het hotel waren Nederlandse jongens (zelf Belgisch). Op een avond waren we een beetje beginnen praten vanaf het balkon, en was wel gezellig en zo, met één van de jongens maakte ik wat grapjes, en uiteindelijk werd het een beetje een watergevecht, maar dat doet er verder niet toe. Ik vond hem niet echt ‘leuk leuk’, maar gewoon wel een grappige kerel.
Volgende dag zagen we elkaar wel even aan het zwembad en zo, vriendelijk knikken maar verder niets gezegd. Ik had wel het gevoel dat hij naar mij keek als ik bijvoorbeeld in het zwembad kwam.
Twee avonden later moest één van mijn vriendinnen naar het ziekenhuis, andere ging mee en ik bleef alleen in het hotel. Ik was toen wel behoorlijk dronken. In ieder geval, zijn deur stond ook open en toen heb ik de hele nacht met hem zitten praten en lachen op zijn balkon, later ook in mijn kamer. Er is verder niets gebeurd of zo, maar het was wel heel gezellig! Hij raakte me wel soms aan om zogezegd van het bed te duwen, omdat ik hem uitlachte met iets. Alleen toen kwamen zijn vrienden, die ook behoorlijk dronken waren, was wel lachen, maar toen ging hij na een kwartier (of wat langer) pissig weg en slapen. Even later gingen zijn vrienden ook naar de kamer, en toen ik nog wat spullen achter bracht zeiden zij dat die vriend weg was. Ik ben toen wel gewoon gaan slapen, maar even later moest ik weer de kamer uit (iemand op de gang), en toen zeiden ze dat ze hem alweer teruggevonden hadden.
Volgende dag (onze laatste dag) liep ik voorbij het zwembad, en spatte iemand mij nat. Dat was dus die ene jongen, dus ik zei hallo, en ik vroeg of ze nog ruzie hadden (ik had ze later die nacht nog suuuuperhard horen schreeuwen, maar was blijkbaar niet tegen elkaar). Daarna gewoon in de zon gaan liggen, maar ik zag hem toch af en toe kijken (zij lagen wat verder), en toen hij weg liep bleef hij net voor mijn ligstoel staan op zijn vrienden wachten.
Zij vertrokken dezelfde dag als wij, alleen 45 minuten vroeger, maar toen we op de luchthaven kwamen zaten zij daar dus ook nog. Toen we hen voorbij kwamen (ze zaten te eten), zei ik hallo, zij ook, en ik vond echt dat ie lief keek, oprecht blij van mij te zien of zo :’)

IN IEDER GEVAL: Ik weet dus niet of hij mij leuk vond, maar ik heb het gevóel van wel… Nu is mijn vraag: Ik weet zijn naam (hij mijn achternaam niet), dus zou ik hem toevoegen op facebook? Of zou hij dan zoiets hebben van, wtf stalker? Ik ben overigens 19 en hij geloof ik 21.
Ik vraag dit aan jullie omdat het een Nederlandse jongen is, misschien begrijpen jullie die beter, haha!

Bedankt voor het lezen van mijn lange verhaal :slightly_smiling_face:

Ik zeg doen! Wat heb je te verliezen?

Doen, als hij je niet accepteert weet je gelijk dat ie je toch niet zo zag zitten. Wat heb je te verliezen?

Gewoon doen inderdaad!

Whaha ja, gewoon bang om gekwetst te worden geloof ik, maar inderdaad, heb eigenlijk niets te verliezen… Ga hem maar eens toevoegen dan :slightly_smiling_face:

Doen :wink:

Doen!

Ik zou het ook doen. Jullie hebben gepraat dus het is niet vreemd en als hij je niet accepteert zie je hem toch nooit meer. Je hebt dus niet echt iets te verliezen. :slightly_smiling_face:

Ik heb het nog niet gedurfd, ik ben zo’n loser soms, hahaha

ik zou het doen! uiteindelijk komt het toch niet zo raar over, want als hij niets meer wilt kunnen jullie toch gewoon nog vrienden zijn? niets te verliezen!

Oke ik heb het gedaan en ik pis zowat in m’n broek, weet niet eens waarom ik het zo erg vind, haha :grinning:

Heb ik ook altijd. Je weet ergens wel dat afgewezen worden niet het einde van de wereld is maar zo voelt het wel.

Om je te behoeden voor enorme zenuwachtigheid: zelf kijk ik echt maar 1x in de week op Facebook en er zijn vast meer van dat soort mensen. Dus het is niet erg als je vandaag nog niks hoort.

Nee als ik naar zijn facebook kijk, lijkt hij mij niet echt een persoon die er dagelijks op zit, of er veel belang aan hecht.

Gewoon doen!

Ik voeg zelfs mensen toe op facebook waarmee ik minder contact heb gehad xD, ze accepteren me 19/20 x. Dus ik zeg: Doen!

Ja gewoon doen, het is maar facebook! Anders weet je nooit wat er kon gebeuren.

Maar ik ben vooral bang dat hij het raar gaat vinden dat ik hem gezocht heb op facebook. Want hij heeft zijn naam wel gezegd en zo, maar misschien vindt hij het freaky dat ik ‘m ook echt onthouden heb :’)

gewoon doen! Ik ga dit trouwens even volgens want het klinkt echt heel cute hoe doe zich gedroeg (:

tja ik hoop dat ik uberhaupt wat heb om jullie op de hoogte te houden, hihi :slightly_smiling_face: