adden of niet??

hee meidenn!

ik heb een klein probleempjee.
Die ook niet zo origineel is denk ik, vandaar dat ik dit post, kijken hoe jullie het hebben opgelost XD

Nouu. ik vind dus een jongen leuk. Hij zit bij mij op school. En in de pauze kijken we wel naar elkaar?? denk ik ;;
Nee, weet ik wel zeker eigenlijk.
Want we hebben wel een paar keer oogcontact gehad. =]
Maar verder nix.
Nou heeft ie hyves… En zn msn staat bij zn profiel.
Dan is nu mijn vraag. Adden of niet?
Als ik m add, kan hij zoiets hebben van wie de** ben jij en waarom voeg je me toe. maar als ik m niet toevoeg is er ook geen actie ondernomen.

ik heb m trouwens ook vorig jaar op hyveschat gesproken.
maar één keer dus.
omdat ie toen meedeed aan een verkiezing.
En vroeg hij of ik op hem zou gaan stemmen.
[ jazekerr]
Verder heb ik m op hyves toegevoegd.
sjee. als ik maar niet te veel informatie weggeef haha.

maar ok
Je ne se pais que je dois faire XD so iemand ideeën/ eigen ervaringen?

eerst op hyves beginne te krabbelen?
of zijn foto’s respecteren/reacteren. :slightly_smiling_face:

gewoon toevoegen… je hebt hem dus al op hyves, dus zo raar is het nu ook weer niet. Als hij vraagt “waarom voeg je me toe?:S” zeg je gewoon;; “jaahh ik zag je in de pauze zitten, dus toen keek ik op je hyves en zag je msn staan, dus toen heb ik je toegevoegd =]. Vind je ut erg dan…??”

Ja, ik zou me zo…eh… gestalkt voelen als iemand me ineens zou toevoegen op msn.
Iig wel ongemakkelijk, dus ik denk idd dat het geen goed idee is om hem meteen toe te gaan voegen :wink:

Mensen die hun msn openbaar maken op een site, moeten niet gaan zeuren als random mensen hem/haar toevoegen.

Eerst praten op hyves, anders kom je zo wanhopig over.

Idd, eerst wat krabbelen of hoi zeggen op school want ik zou het ook best raar vinden als iemand my ineens toevoegd die ik niet eens echt ken ;p

Idd.

Maar als je het safe wilt spelen, zeg eens hi op hyveschat en voeg hem tijdens die chat toe en zeg dan iets van; msn is toch iets fijner, haha :wink: of iets anders nonchalants.

dan moet hij zijn msn maar niet op hyves plaatsen

idd.

wiee thnx voor de snelle reacties