Hee girlscene,
ik weet totaal niet waar ik met mijn vraag heen moet, want ik ben nog nieuw hier, dus maak ik er een topic van. Ik heb al een lange tijd het gevoel dat ik ADD heb. Ik ben heel chaotisch, alleen maar aan het dagdromen, kan me heel moeilijk concentreren, stel alles uit tot het laatste moment en ik zie vaak niet dat dingen gedaan moeten worden. ik kan zo nog wel even doorgaan. mijn ouders irriteren zich mateloos aan deze trekjes, maar ik doe het niet bewust. ik heb het er laatst met ze over gehad en mijn moeder neemt me nu eindelijk serieus. mijn vader daarentegen is er nog sceptisch over en vindt dat ik het niet zomaar daar op moet afschuiven en elke keer als ik het onderwerp aanhaal wordt het vermeden. ik heb een neefje met adhd en ik heb zo’n voorgevoel dat ik add heb. ik weet wel zeker dat ik m’n moeder zo ver krijg om mee te gaan naar de dokter om het voor te leggen, maar ik ben bang dat de dokter me niet serieus neemt. wat dan? vinden jullie dat ik reden heb om daarvoor getest te worden? ik ben radeloos. ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
xxx amalisa