ADD?

Hey iedereen,
Ik ben een meisje van 14 jaar en zit in 3 vmbo. Ik heb al heel lang het gevoel dat mensen mij niet begrijpen en dat ik anders denk als hun… Ik ben eigenlijk ook het buitenbeentje van de klas. Ik ben van de stad Groningen verhuist naar Friesland en voel me hier totaal niet op m’n gemak. Ik ben een heel rustig iemand en alleen de mensen die mij echt (maar dan ook echt) goed kennen weten dat ik van grappen hou en heel druk kan zijn. Maar is maar 1 vriendin en m’n gezin natuurlijk. Ik las laatst over ADD en dacht dat ik dat misschien wel zou kunnen hebben. Ik heb heel vaak zelfmoordneigingen gehad en zware depressies. Niemand maar dan ook niemand had door dat er wat mis was. Ik liet geen emotie zien alleen het rustige stille meisje. Mensen vinden mij vaak onoplettend en ongeïnteresseerd… Vandaag werd er een leraar geschiedenis verschrikkelijk boos op mij! Hij vond mijn werkhouding 0,0 terwijl ik geschiedenis heel interessant vind… hij schreeuwde en had het over mijn opvoeding en ik kon mijn tranen moeilijk binnen houden en dit was ook de druppel die de emmer liet overstromen. Ik geef alles op niks boeit mij meer en ik kan niks anders dan huilen en niemand behalve mijn beste vriendin heeft het door. Ik heb heel erg moeite om intieme gevoelens met anderen te delen. Dat kan ik gewoon niet! Ik heb een paar vriendinnen en willen altijd afspreken maar ik heb nooit zin! het lijkt wel alsof ik geestelijk heel oud ben en lichamelijk 14. Ik krijg over een week te horen of ik over ga naar vmbo 4 en als ik blijf zitten stort voor mijn gevoel mijn wereld in. Herkent iemand misschien een paar dingen die ik beschreven heb of is er iemand met ADD die wat informatie kan geven?
xx

Je zou het algemene AD(H)D topic kunnen proberen, staat bij het subforum beauty, health & hair volgens mij!

ADD is toch alle dagen dromerig? Of zeg ik nu iets heel raars. Mijn beste vriendin heeft dus ADD en die heeft mij verteld dat het alle dagen dromerig betekent en dat ze daar medicijnen voor slikt.

ADD is het tegenovergestelde van ADHD. Ik heb laatst een interview gelezen van een meisje dat ADD heeft. En ja, het kan zijn dat je vooral vaak ben afgeleid.
Heel vervelend dat je dat hebt. Maarja probeer toch met je ouder er over te praten. Ik herken mezelf hier ook heel erg in… Al heb ik geen ADD. Sterkte! ^^

^ dat is niet waar! Kijk eens in het AD(H)D topic, daar staat alles uitgelegd en staat ook een link naar een site met heel veel informatie (:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/adhd-236628.msg11628435.html#msg11628435

Je mag me trouwens altijd noten of in dat/mijn topic posten, ik weet er nogal het een en ander vanaf en zou je wel van informatie kunnen voorzien (:

echt herkenbaar heb die gevoel soms ook dat ik op school ook rustig ben en moeilijk mn emotie kan laten zien, het is heel vervelend ja maar veel succes hoop dat je over gaatx

herken maar en ik heb add!