acute blindedarmontsteking/buikpijn/misselijk

Sorry voor de vage titel. Het gaat hier ook niet om de vraag of ik acute blindedarmontsteking zou kunnen hebben.

Twee weken geleden werd ik in het ziekenhuis opgenomen met ongelooflijke buikpijn, ik kon niet meer lopen, praten, niks. Omdat deze pijn rechtsonder was, dachten ze meteen aan acute blindedarmontsteking. Na een nachtje blijven, heel veel onderzoeken dachten ze toch dat dit met mij ovulatie te maken had gehad, vooral om dat de pijn ook vanzelf langzaam verdween en mijn klachten niet exact klopten met acute blindedarmontsteking. In het ziekenhuis konden ze NIET uitsluiten dat het geen blindedarmontsteking was.

Twee weken heb ik alleen maar buikpijn gehad. Die buikpijn is echter lang niet zo erg als twee weken geleden, misselijk, en duizelig. Ik weet dat dit deels ook door mijn menstruatie zou moeten komen, maar aangezien die nu onderhand al over is, en de klachten blijven moet het toch iets anders zijn.

Ik ben benieuwd of iemand dit herkent. Bedankt alvast.

Waarom ga je niet nog een keer naar de dokter?

zelf heb ik dit ook gehad een half jaar geleden.
na 5 uur onderzoek (kwam ook omdat ik daarvoor iets met mn nieren had wat t maybe ook kon zijn) kwam er uit dat ik een beginnende blindedarmonsteking had, op de scan wat dat licht te zien, in mijn bloed was helemaal niks te zien.
Ik zou de volgende dag geopereerd worden, is ook gebeurd maar ik heb die nacht nog erg veel pijn gehad. na mijn operatie bleek het een acute blindedarmontsteking te zijn geweest.
omdat je klachten niet meer zo hevig zijn kan ik dus niks met zekerheid zeggen, daarom zou ik nogmaals naar de dokter gaan, want het moet natuurlijk ergens vandaan komen (ookal weetik dat dit soms lastig is omdat je op een gegeven moment het vertrouwen in doktoren kunt verliezen en geneigd bent te denken oh ze kunnen tog niet helpen).
maar het zou als je naar mijn ervaring kijkt ook zo kunnen dat je het wel hebt, dus snel terug naar de dokter!

zo erg had ik het idd ook,
verder heb ik geen idee of zoiets dan ook een tijdje weg kan gaan (de pijn)
het zou ook nu een gewone blindedarmontsteking kunnen zijn, ik heb aantal maanden van te voren ook vaak buikpijn gehad maar nooit zolang en hevig achterelkaar