Actueel onderwerp voor betoog?

Ik heb ff jullie hulp nodig. Weet er iemand een actueel onderwerp waar genoeg argumenten voor en tegen te vinden zijn om een betoog te houden?

Volgens mij zijn hier al meerdere topics over, even zoeken.
Verder; sla een krant open en je hebt honderd onderwerpen waar je het over kan doen!

• Terugkeer van bont op het straatbeeld.
  • Straffen op pedofilie.

Je moet gewoon kijken op Nu.nl en het nieuws volgens als je echt heel actuele onderwerpen wilt, anders had je beter de zoekfunctie kunnen gebruiken, er zijn hier al veel topics over waar heel goed onderwerpen staan.

Toevallig was ik daar net mee bezig, ik moet er 3 maken en daarvoor de volgende onderwerpen:
Loverboys, legalisatie prostitie, huiselijk geweld en mischien is het rookverbod ook nog wat?

dankjewel allemaal! Zal eens op nu.nl kijken idd!

die fabriek in Moerdijk
of het wel goed is opgeruimd ofso of beveiligd

dat ding is net een dag geleden afgefikt, dat duurt wss nog wel een aantal weken voordat die informatie volledig beschikbaar is.

Estland bij de Euro?

Die had ik vandaag ook! Ik had het zelf over illegaal downloaden maar je kunt bijvoorbeeld ook over orgaandonatie doen, off… immigratie beleid, kilometer heffing, verder weet ik het even niet meer. Hopelijk heb je dr wat aan!

handig topic, hopelijk komen er nog meer onderwerpen, ik moet zelf een uiteenzetting schrijven over een actueel onderwerp.

Wikileaks

Hogere belastin op entreekaartjes/minder subsidie naar culturele doelen.

ja dacht ik ook al aan, maar is hij dan juist held of crimineel. Want dat vind ik moeilijk;p

de opkomst van sociale media

ik probeer er ene te schrijven over; pro-ana sites moeten verboden worden heb zelf ook een topic geopend, kijk maar even:)

Terug of niet terug naar Afghanistan?

oke, ik up een beetje iets ouds. maar weet iemand nog een interessant onderwerp voor een betoog?

of dat de doodstraf opnieuw ingesteld moet worden.
of dat er alleen openbaar onderwijs moet komen of gelovige scholen

hmm. opzich wel leuk maar niet echt origineel .
maar in elk geval bedankt <3

't Openbaar vervoer in NL moet gratis worden :slightly_smiling_face: