Actrice

Hoi
ik wil heel graag actrice worden maar ik weet niet waar ik moet beginnen want er is niet van een toneelclub in de buurt en ik mag me niet inschrijven voor een castingbureau ofzo van mijn ouders.
Help?

Hoe oud ben je?

Hmm…Ik begrijp je helmeaalxd,
maar als je ooit iets wil beginnen moet je toch
echt op een theatherschool ofzow gaan. Verder kan
je je ouders overtuigen en zeggen dat je het echt heel graag
wil enzow…dus ja. Maar als je echt actrice wil worden,
is t niet erg om naar een theatherschool te aan die ver weg is;
je moet er wat voor over hebben:D

http://www.kemnacasting.nl/

Ik ben 14 jaar maar het probleem is dat mijn ouders mij niet weg willen brengen naar een theaterclub omdat dat best ver weg is, en dat is ook meteen wel een van de redenen waarom ik me ook niet in mag schrijven voor een castingbureau. Nou is er wel een schooltheater maar dat is al 3x niet doorgegaan omdat er te weinig aanmeldingen waren en er spelen allemaal leraren in mee wat ik ook niet zo zie zitten x’D

Als je ouders het te ver vinden, basta. Je moet bedenken dat je ouders niet alleen voor hun kinderen leven.

Anders trein, fietsen?

ohgod,
waar gaat het heen met de wereld
waarom zou je actriese willen worden?
als je neit mag zul je ook wel niet heell veel talent hebben hoor

oke… die reactie snap ik niet.

Waar slaat deze comment op? Please, get a life.

Ja meid, praat eens rustig met je ouders en maak hen duidelijk dat het belangrijk voor je is en dat je liever een actrice wil worden dan iets anders. Wat je graag doet zal je ook volhouden en het zal je uit eindelijk lukken dan. Succes

Allemaal bedankt voor jullie reacties ik zal nog eens proberen of ik mijn ouders over kan halen.

Hier ben ik ook vrij benieuwd naar… Ik ben zelf actrice en heb nog nooit zo’n zinloze reactie gezien :flushed:
Mensen denken bij het woord ‘actrice’ meteen aan Hollywood, maar dat is dus helemaal niet waar.

OT: Je zal inderdaad toch echt iets moeten zoeken om erachter te komen of je talent hebt, en om dat te ontwikkelen. Je word niet zomaar van de een op de andere dag actrice, er is veel discipline en doorzettingsvermogen voor nodig. Dus toch een toneelschool zoeken! Je kan ook workshops of cursussen volgen om erachter te komen of het wat voor je is. Die duren vaak een dag, weekend of een paar dagen.

Zij denkt aan actriese…

Ja nu je 't zegt :stuck_out_tongue: Hahaha

Ik heb nu iets in de buurt gevonden maar dat is voor mijn leeftijd alleen muziektheater en dat is eigenlijk zonder spel en je moet echt goed kunnen zingen wil je ook maar een kleine solo krijgen.

^dan probeer je dat voor een tijdje. iedereen begint onderaan, je moet klimmen naar de top

Ik ben het eens met PARAPLUxFABRIEK, als je echt het wil worden moet je onderaan beginnen, en denk ik wel met dat schooltheater mee doen…

Voor Kemnacasting moet je ervaring hebben…

Dat met dat discipline valt wel mee hoor. De meest bekende acteurs zijn heel erg lui en wilden eigenlijk in eerste instantie niet van acteren hun beroep maken. Het is ook gewoon een kwestie van veel talent en geluk.