activiteiten met vriendje?

heey :slightly_smiling_face:
volgende week komt mijn vriendje uit spanje, en ik vind het erg lastig om leuke dingen in te plannen. ik heb geen idee wat we kunnen doen, vergeleken met barcelona valt hier ook vrij weinig te doen volgensmij… nu heb ik gekeken om daar een pretpark te gaan maar dat kost erg veel geld samen met de trein enz. heeft iemand nog tips wat we kunnen doen wat niet 120 euro voor 1 dag kost :grinning: ? dankjewel :flushed:

Wandelen, een lekkere taart maken, de stad in, films kijken met lekkere hapjes erbij, foto’s van elkaar en samen maken, spelletjes doen. En het maakt volgensmij niet zo veuit wat jullie doen, als jullie maar samen zijn.

Een vriendin van me gaat altijd zwemmen met haar vriend. Is ook heel leuk.

ga saampjes uit eten, bij een lekker restaurant, hoeft geen duur restaurant te zijn! en ga daarna naar een romantische film in de bios!

of:

organiseer een picknik, flesje wijn (of als je 18- bent, een theekan, koffiekan) iets fris te drinken, kleine sandwiches, taartje, broodjes, fruit, alles wat jullie maar lekker vinden! romantisch in een parkje,op een kleed, muziekje aan.

Bowlen, poolen, midget-golfen of karten zijn meestal wel in elke stad te doen! Midget-golfen vond ik persoonlijk echt super leuk om te doen!

Je kan ook op http://www.spoordeelwinkel.nl/#dagje-uit kijken. Zo kan je voordeliger een hele dag weg. Je hebt volgens mij ook een dag retour. Dan kan je een paas steden in Nederland laten zien!

Schaatsen :slightly_smiling_face: Ik ging vorige week gezellig schaatsen, was super leuk! Daarna bij de ijsbaan chocomel met slagraam en appeltaart gegeten :slightly_smiling_face: